2017-04-13 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
tel. (48) (12) 417 21 83, 417 21 79, 417 21 72
fax: (48) (12) 411 01 18 |
Dozorowanie i ochrona osób i mienia na terenie siedziby Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie |
Przedmiotem zamówienia jest:
Dozorowanie i ochrona osób i mienia na terenie siedziby Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) całodobową ochronę i dozór budynków: biurowego i garażowego, parkingu, terenu wokół budynku oraz pojazdów samochodowych, sprzętu i urządzeń znajdujących się na terenie otwartym i wewnątrz budynków – przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, pożarem, niekontrolowanym dostępem osób nieuprawnionych oraz innymi niepożądanymi zdarzeniami;
2) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w siedzibie oraz wokół siedziby Oddziału w Krakowie GDDKiA,
3) całodobową obsługę systemu sygnalizacji przeciwpożarowej oraz systemu monitoringu wizyjnego dostępu do pomieszczeń,
4) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń znajdujących się w budynku biurowym,
5) kontrola wejść i wyjść osób niebędących pracownikami zamawiającego,
6) kontrola prawidłowości zamknięcia lub zaplombowania pomieszczeń,
7) obsługa zdalnie sterowanej zapory zabezpieczającej wjazd na parking.
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. |
O.KR.D-3.2413.13.2017 |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty rozpoczęcia świadczenia usługi do 30 czerwca 2019 r, tj. w okresie około 26 miesięcy.
Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usługi określa się na 28 kwietnia 2017 r. |
Cena - 100% |
Aneta Trześniewska |
siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304
Data składania ofert: 21.04.2017, godz. 11:00 |
siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, sala konferencyjna
Data otwarcia ofert: 21.04.2017, godz. 11:15 |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
|
|
|
W dniu 27.04.2017r., jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 13, złożoną przez Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT Spółka Akcyjna, ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków, na kwotę 291 817,50 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy osiemset siedemnaście i 50/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza została wybrana na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, tj. na podstawie kryterium: „Cena” - o wadze 100 %.
Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100,00 punktów, obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 18.1. Ogłoszenia o zamówieniu.
W załączeniu przekazuję tabelę przedstawiającą wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w jedynym kryterium „Cena”.
|
Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT Spółka Akcyjna, ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków |
291 817,50 zł |
28.04.2017 |
16 |
291 817,50 zł |
746 758,58 zł |