Liczba gości: 1366
Data wszczęcia postępowania: 2017-04-13
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
tel. (48) (12) 417 21 83, 417 21 79, 417 21 72
fax: (48) (12) 411 01 18
Przedmiot zamówienia: Dozorowanie i ochrona osób i mienia na terenie siedziby Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Dozorowanie i ochrona osób i mienia na terenie siedziby Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, przy ul. Mogilskiej 25 w Krakowie.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) całodobową ochronę i dozór budynków: biurowego i garażowego, parkingu, terenu wokół budynku oraz pojazdów samochodowych, sprzętu i urządzeń znajdujących się na terenie otwartym i wewnątrz budynków – przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, pożarem, niekontrolowanym dostępem osób nieuprawnionych oraz innymi niepożądanymi zdarzeniami;
2) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w siedzibie oraz wokół siedziby Oddziału w Krakowie GDDKiA,
3) całodobową obsługę systemu sygnalizacji przeciwpożarowej oraz systemu monitoringu wizyjnego dostępu do pomieszczeń,
4) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń znajdujących się w budynku biurowym,
5) kontrola wejść i wyjść osób niebędących pracownikami zamawiającego,
6) kontrola prawidłowości zamknięcia lub zaplombowania pomieszczeń,
7) obsługa zdalnie sterowanej zapory zabezpieczającej wjazd na parking.
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.
Numer przetargu: O.KR.D-3.2413.13.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od daty rozpoczęcia świadczenia usługi do 30 czerwca 2019 r, tj. w okresie około 26 miesięcy.
Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia usługi określa się na 28 kwietnia 2017 r.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Aneta Trześniewska
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304

Data składania ofert: 21.04.2017, godz. 11:00
Miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, sala konferencyjna

Data otwarcia ofert: 21.04.2017, godz. 11:15
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury:
Pełna treść ogłoszenia:
Informacja o otwarciu ofert:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 27.04.2017r., jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 13, złożoną przez Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT Spółka Akcyjna, ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków, na kwotę 291 817,50 zł (słownie złotych: dwieście dziewięćdziesiąt jeden tysięcy osiemset siedemnaście i 50/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza została wybrana na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, tj. na podstawie kryterium: „Cena” - o wadze 100 %. Wybrana oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu i uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów, tj. 100,00 punktów, obliczoną zgodnie z wzorem zamieszczonym w pkt 18.1. Ogłoszenia o zamówieniu. W załączeniu przekazuję tabelę przedstawiającą wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w jedynym kryterium „Cena”.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT Spółka Akcyjna, ul. Ujastek 1, 30-969 Kraków
Cena: 291 817,50 zł
Data udzielenia zamówienia: 28.04.2017
Liczba otrzymanych ofert: 16
Oferta z najniższą ceną: 291 817,50 zł
Oferta z najwyższa ceną: 746 758,58 zł
atrzesniewska@gddkia.gov.pl drukuj