Liczba gości: 1574
Data wszczęcia postępowania: 2017-04-12
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług geodezyjnych i geodezyjno - prawnych przy drogach krajowych na terenie województwa podkarpackiego na potrzeby Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług geodezyjnych i geodezyjno – prawnych, obejmujących:
- Projekt podziału działek z wyniesieniem i stabilizacją
- Rozgraniczenie działek z wyniesieniem i stabilizacją
- Operat do celów zmiany klasyfikacji użytków gruntów
- Wykonanie synchronizacji dla ograniczonych praw rzeczowych działu trzeciego księgi wieczystej
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do wydania decyzji starosty o zniesieniu działek w pasie drogowym stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie GDDKiA w poszczególnych obrębach ewidencyjnych oraz ujawnienie nowego stanu w księgach wieczystych po uzyskaniu prawomocnej decyzji starosty
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnej do założenia księgi wieczystej i uzyskania w niej wpisu dot. prawa własności Skarbu Państwa w trwałym zarządzie GDDKiA oraz dokumentacji niezbędnej do zmiany w istniejących księgach wieczystych oznaczenia pgr. do działek ewidencyjnych uwidocznionych w katastrze nieruchomości dla działek wchodzących w pas drogowy dróg krajowych wraz ze złożeniem skutecznego wniosku do właściwego Sądu Rejonowego.

Zakres robót i usług przewidywanych do wykonania:
- Projekt podziału działki z wyniesieniem i stabilizacją na terenie działania Oddziału w Rzeszowie - planuje się podział - 100 działek
- Rozgraniczenie działek z wyniesieniem i stabilizacją na terenie działania Oddziału w Rzeszowie - planuje się rozgraniczenie 20 punktów pasa drogowego
- Operat do celów zmiany klasyfikacji użytków gruntowych na terenie działania Oddziału w Rzeszowie - planuje się wykonać zmianę użytków dla 20 działek
- Wykonanie synchronizacji dla ograniczonych praw rzeczowych działu trzeciego księgi wieczystej na terenie działania Oddziału w Rzeszowie - planuje się wykonanie synchronizacji dla 20 działek
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do wydania decyzji starosty o zniesieniu działek w pasie drogowym stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie GDDKiA w poszczególnych obrębach ewidencyjnych oraz ujawnienie nowego stanu w księgach wieczystych po uzyskaniu prawomocnej decyzji starosty - planuje się wykonanie dokumentacji do zniesienia
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno- prawnej niezbędnej do założenia księgi wieczystej i uzyskania w niej wpisu dot. prawa własności Skarbu Państwa w trwałym zarządzie GDDKiA oraz dokumentacji niezbędnej do zmiany w istniejących księgach wieczystych oznaczenia pgr. do działek ewidencyjnych uwidocznionych w katastrze nieruchomości dla działek wchodzących w pas drogowy dróg krajowych wraz ze złożeniem skutecznego wniosku do właściwego Sądu Rejonowego - planuje się wykonanie dokumentacji dla 2390 parcel gruntowych czy parcel budowlanych.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.8.2017
Termin realizacji: Okres wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 15.11.2017 r. z uwzględnieniem terminów na wykonanie poszczególnych prac geodezyjnych ( elementów rozliczeniowych):

• Projekt podziału działek z wyniesieniem i stabilizacją;
a) Jeżeli zlecenie obejmuje podział jednej działki w obrębie – termin realizacji zlecenia minimalny 120 dni maksymalny 150
b) Jeżeli zlecenie obejmuje podział więcej niż jednej działki w obrębie – termin realizacji zlecenia minimalny 120 dni maksymalny 180

Terminy realizacji dla poszczególnych prac nie podlegają sumowaniu
• Rozgraniczenie punktów pasa drogowego
a) Jeżeli zlecenie obejmuje rozgraniczenie do 10 punktów pasa drogowego- termin realizacji zlecenia- minimalny 120 dni maksymalny 150 dni
b) Jeżeli zlecenie obejmuje rozgraniczenie więcej niż 10 punktów pasa drogowego - termin realizacji zlecenia minimalny 120 dni maksymalny 180 dni

Terminy realizacji dla poszczególnych prac nie podlegają sumowaniu

• Operat do celów zmiany użytków
- termin realizacji zlecenia minimalny 70 dni maksymalny 90 dni;

• Wykonanie synchronizacji dla ograniczonych praw rzeczowych działu trzeciego księgi wieczystej
- termin realizacji zlecenia minimalny 100 dni maksymalny 150 dni;

• Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do wydania decyzji starosty o zniesieniu działek stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie GDDKiA w poszczególnych obrębach ewidencyjnych oraz ujawnienie nowego stanu w księgach wieczystych po uzyskaniu prawomocnej decyzji starosty.
- termin realizacji zlecenia minimalny 120 dni maksymalny 150 dni

• Wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnej do założenia księgi wieczystej i uzyskania w niej wpisu dot. prawa własności Skarbu Państwa w trwałym zarządzie GDDKiA oraz dokumentacji niezbędnej do zmiany w istniejących księgach wieczystych oznaczenia pgr. do działek ewidencyjnych uwidocznionych w katastrze nieruchomości dla działek wchodzących w pas drogowy dróg krajowych wraz ze złożeniem skutecznego wniosku do właściwego Sądu Rejonowego.
- termin realizacji zlecenia minimalny 120 dni maksymalny 150 dni
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 PLN (słownie- trzy tysiące pięćset złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena „C”- 60% = 60 pkt
Termin wykonania zlecenia „T”– 40% = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiającego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Jolanta Rożek - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-05-19 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno -Projektowych GEOMIAR Sp. z o. o.
37-500 Jarosław, ul. Kościuszki 35
Geores Sp. z o. o.
ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów
Cena: cena brutto: 407.622,00 zł
Data udzielenia zamówienia: 30.06.2017
Liczba otrzymanych ofert: 1
Oferta z najniższą ceną: Konsorcjum firm:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno -Projektowych GEOMIAR Sp. z o. o.
37-500 Jarosław, ul. Kościuszki 35
Geores Sp. z o. o.
ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów
cena brutto: 407.622,00 zł
Oferta z najwyższa ceną: Konsorcjum firm:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno -Projektowych GEOMIAR Sp. z o. o.
37-500 Jarosław, ul. Kościuszki 35
Geores Sp. z o. o.
ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów
cena brutto: 407.622,00 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj