2017-03-24 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz |
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz zobowiązanie do sprawowania nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 5 z ul. Kolonijną i ul. Centralną w m. Osielsko oraz wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w km ok. 34+200 DK 5 – poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 5 w m. Osielsko. |
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz zobowiązanie do sprawowania nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa skrzyżowania drogi krajowej nr 5 z ul. Kolonijną i ul. Centralną w m. Osielsko oraz wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w km ok. 34+200 DK 5 – poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 5 w m. Osielsko”.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiat bydgoski, gmina Osielsko, miejscowość Osielsko.
Swoim zakresem obejmuje rozbudowę skrzyżowania drogi krajowej nr 5 z ul. Kolonijną i ul. Centralną w m. Osielsko oraz wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych w km ok. 34+200 DK 5.
W ramach ww. zadania planuje się przebudowę sygnalizacji świetlnej na drodze krajowej nr 5 w m. Osielsko na skrzyżowaniu z ul. Centralną, a także budowę sygnalizacji świetlnej na sąsiednim przejściu dla pieszych w m. Osielsko. W ramach działań w obrębie skrzyżowania przewiduje się wprowadzenie korekt geometrycznych (np. wydzielenie pasów do skrętu na wlotach podporządkowanych). Przewiduje się przebudowę elementów oświetlenia w niezbędnym zakresie, wprowadzenie przejścia dla pieszych po stronie południowej skrzyżowania, dobudowę odpowiednich elementów infrastruktury dla pieszych - np. chodniki, wprowadzenie bezpiecznych rozwiązań w zakresie skomunikowania istniejących sąsiadujących obiektów, budowę konstrukcji wsporczych i urządzeń sygnalizacji świetlnych, wprowadzenie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i zmianę organizacji ruchu, budowę elementów nawierzchni i konstrukcji, budowę kanału technologicznego.
Zadanie zostało zakwalifikowane do realizacji w wyniku analizy bezpieczeństwa ruchu drogowego, przeprowadzonej w GDDKiA. Miejsce zostało zakwalifikowane jako niebezpieczne. Celem zadania jest rozbudowa skrzyżowania a efektem poprawa bezpieczeństwa ruchu i zwiększenie przepustowości. |
GDDKiA.O.BY.D-3.2413.11.2017.18 |
8 miesięcy od dnia zawarcia Umowy |
TAK/ Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). |
a) Cena (C) - waga kryterium 60%;
b) Potencjał kadrowy (P) – waga kryterium 30%
c) Okres rękojmi (R) – waga kryterium 10% |
Paulina Kaźmierczak tel. 52 323 45 73 |
2017-04-04 09:30:00 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, pokój nr 15 |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jako najkorzystniejsza oferta została wybrana oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę:
Voessing Polska Sp. z o.o.
Ul. Grobla 17/5, 61-859 Poznań
z zaoferowaną ceną: 263 220,00 zł brutto
(słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia 00/100).
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Zamawiający zgodnie z wyrokiem KIO Sygn. akt. KIO 1213/17 z dnia 6 lipca 2017 r. uwzględniającym odwołanie wniesione w dniu 13.06.2017 r. przez Konsorcjum firm:
1) Drogowa Inżynieria Sp. z o.o. s.k. z siedzibą w Chełmie, ul. Matejki 7, 20-100 Chełm – Lider;
2) Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej „LISPUS” Marcin Dobek, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm – Partner,
unieważnia czynność wyboru oferty najkorzystniejszej oraz informuje, że dokona ponownego badania i oceny ofert z uwzględnieniem znaczenia i opisu ustalonych w postępowaniu kryteriów oceny ofert.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Zamawiający informuje, iż zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 6 lipca 2017r r. (sygn. akt KIO 1213/17) uwzględniającym odwołanie wniesione w dniu 13.06.2017 r. przez Konsorcjum firm:
1) Drogowa Inżynieria Sp. z o.o. s.k. z siedzibą w Chełmie, ul. Matejki 7, 20-100 Chełm – Lider;
2) Biuro Opracowywania Programów i Projektów Inżynierii Komunikacyjnej „LISPUS” Marcin Dobek, ul. J. Matejki 7, 22-100 Chełm – Partner
pismem nr GDDKiA.O.BY.D-3.2413.11.13.pk.2017.18 z dnia 19.07.2017 unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej oraz dokonał ponownego badania i oceny ofert z uwzględnieniem znaczenia i opisu ustalonych w postępowaniu kryteriów oceny ofert.
W związku z powyższym, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, Zamawiający zawiadamia, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jako najkorzystniejsza oferta została wybrana oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę:
Voessing Polska Sp. z o.o.
Ul. Grobla 17/5, 61-859 Poznań
z zaoferowaną ceną: 263 220,00 zł brutto
(słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście dwadzieścia 00/100).
|
Voessing Polska Sp. z o.o.
Ul. Grobla 17/5, 61-859 Poznań |
263 220,00 zł brutto |
08.09.2017r. |
2 |
229 149,00 zł brutto |
263 220,00 zł brutto |