Liczba gości: 1552
Data wszczęcia postępowania: 2017-03-31
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: (48) (12) 417 21 79; 417 21 83; 616 37 13
faks: (48) (12) 411 01 18
e-mail: przetargi_krakow@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: od 8.00 do 16:00
Przedmiot zamówienia: Aktualizacja projektów stałych organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg krajowych województwa małopolskiego
Opis przedmiotu zamówienia: Część 1: Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla odcinków dróg krajowych nr 47 i nr 49, autostrady A-4 oraz drogi ekspresowej S-52;
Część 2: Wprowadzanie zmian w projektach stałej organizacji ruchu dla dróg krajowych nr 7, nr 28, nr 44, nr 73, nr 79, nr 87, nr 94.
Zamówienie objęte niniejszym tematem obejmuje w szczególności:
- dla Części 1
a) Etap 1 - wykonanie aktualizacji projektów docelowej organizacji ruchu dla odcinków dróg krajowych nr 47, nr 49, autostrady A-4 oraz drogi ekspresowej S-52 ze wszystkimi uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji;
b) Etap 2 - wprowadzanie na polecenie Zamawiającego zmian w zatwierdzonych projektach docelowych organizacji ruchu, o których mowa w pkt a) tzw. „kart zamiennych”, w ilości nie przekraczającej 100 arkuszy formatu A-3.

- dla Części 2
wprowadzanie na polecenie Zamawiającego zmian w zatwierdzonych projektach docelowych organizacji ruchu dla dróg krajowych nr 7, nr 28, nr 44, nr 73, nr 79, nr 87 i nr 94 w ilości nie przekraczającej 1 400 arkuszy formatu A-3.
Numer przetargu: O.KR.D-3.2413.9.2017
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby Usługa w zakresie każdej części była realizowana na czas określony tj. do 30 października 2020 roku lub do wyczerpania kwoty umownej,
w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
Terminy realizacji każdej części Umowy, Zamawiający określa w następujący sposób:
Dla Części 1
a) Etap 1 - od daty podpisania umowy do 15 listopada 2017 roku;
b) Etap 2 - od daty zatwierdzenia projektów stałej organizacji ruchu w Etapie 1 do 30 października 2020 roku z tym, że termin na wykonanie pojedynczego zlecenia dokonania zmian w zatwierdzonych projektach docelowych organizacji ruchu nie może być dłuższy niż 15 dni i nie krótszy niż 10 dni od daty pisemnego polecenia zmian wydanego przez przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostarczenia kart zamiennych”.
Dla Części 2 - od daty podpisania umowy do 30 października 2020 roku z tym, że termin na wykonanie pojedynczego zlecenia dokonania zmian w zatwierdzonych projektach docelowych organizacji ruchu nie może być dłuższy niż 15 dni i nie krótszy niż 10 dni od daty pisemnego polecenia zmian wydanego przez przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin dostarczenia kart zamiennych”.
Zamawiający wymaga, aby termin wykonania pojedynczego zlecenia był nie dłuższy niż 15 dni od daty pisemnego polecenia zmian wydanego przez przedstawiciela Zamawiającego. Pożądany przez Zamawiającego, najkorzystniejszy termin wykonania pojedynczego zlecenia był nie krótszy niż 10 dni od daty pisemnego polecenia zmian wydanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wadium: NIE
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena - 80% = 80 pkt
Doświadczenie zawodowe projektanta - 10% = 10 pkt
Termin dostarczenia kart zamiennych - 10% = 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Przyjemska
Termin składania ofert: 2017-04-10 11:00:00
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Postępowanie unieważniono z pow: W dniu 10.04.2017r. unieważniono Część 2 postepowania - podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
Postępowanie w Części 2 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełna treść pisma unieważniającego w Załączniku.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 21 kwietnia 2017 roku jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Pana Radosława Tomczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwa Pracownia Projektowa SAMPO Radosław Tomczak, Kozłowy Ług nr 54, 16-113 Szudziałowo z zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 236 160,00 PLN (słownie: dwieście trzydzieści sześć tysięcy sto sześćdziesiąt złotych 00/100). Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej zwaną „SIWZ”) Tom I, pkt 19.1., którymi były: Cena – 80% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 80 pkt), Doświadczenie zawodowe projektanta – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 9 pkt), Termin dostarczenia kart zamiennych – 10% (oferta najkorzystniejsza uzyskała 10 pkt). Zamawiający informuje, że zastosował procedurę określoną w art. 24aa. ustawy Pzp, tj. w pierwszej kolejności dokonał oceny ofert, a następnie zbadał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Ogłoszeniu o zamówieniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 99 pkt obliczoną zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ, Tom I, pkt 19.1. IDW.
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Część 1: Pracownia Projektowa SAMPO Radosław Tomczak, Kozłowy Ług nr 54, 16-113 Szudziałowo
    Cena: Część 1: 236 160,00 PLN
    Data udzielenia zamówienia: Część 1: 09.05.2017
    Liczba otrzymanych ofert: Część 1: 3 oferty
    Oferta z najniższą ceną: Część 1: 236 160,00 PLN
    Oferta z najwyższa ceną: Część 1: 425 481,60 PLN
    mprzyjemska@gddkia.gov.pl drukuj