2017-01-27 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20 |
Świadczenie usług koordynacji obiegu dokumentów i zastępstwa w sekretariacie dla potrzeb Oddziału GDDKiA w Rzeszowie |
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług koordynacji obiegu dokumentów i zastępstwa w sekretariacie dla potrzeb Oddziału GDDKiA w Rzeszowie”.
Usługi polegają na koordynacji przepływu dokumentów wewnętrznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy budynkami Oddziału GDDKiA w Rzeszowie, zlokalizowanych przy ul. Legionów 20, ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a. Zastępstwo w sekretariatach Oddziału przy ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a w czasie nieobecności pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za ich obsługę. Usługi świadczone będą przy pomocy własnego środka transportu. |
O.RZ.D-3.2413.2.2017 |
48 miesięcy od daty podpisania umowy. |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
3 100,00 zł (słownie złotych: (trzy tysiące sto 00/100) |
Cena - 60 pkt
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia- 40 pkt |
Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiającego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu. |
Mariusz Kędra - Wydział Zamówień Publicznych |
2017-02-06 11:00:00 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
Dorota Chmiel
35-011 Rzeszów,
ul. Pułaskiego 9/181 |
240 000,00 zł brutto |
17.03.2017r. |
2 |
240 000,00 zł brutto |
442 800,00 zł brutto |