Liczba gości: 1593
Data wszczęcia postępowania: 2017-01-27
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług koordynacji obiegu dokumentów i zastępstwa w sekretariacie dla potrzeb Oddziału GDDKiA w Rzeszowie
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług koordynacji obiegu dokumentów i zastępstwa w sekretariacie dla potrzeb Oddziału GDDKiA w Rzeszowie”.
Usługi polegają na koordynacji przepływu dokumentów wewnętrznych oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy budynkami Oddziału GDDKiA w Rzeszowie, zlokalizowanych przy ul. Legionów 20, ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a. Zastępstwo w sekretariatach Oddziału przy ul. Sikorskiego 49c i ul. Rejtana 8a w czasie nieobecności pracowników merytorycznie odpowiedzialnych za ich obsługę. Usługi świadczone będą przy pomocy własnego środka transportu.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.2.2017
Termin realizacji: 48 miesięcy od daty podpisania umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
3 100,00 zł (słownie złotych: (trzy tysiące sto 00/100)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 60 pkt
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia- 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zamawiający informuje, że zamieszczane przez Zamawiającego wszelkie pliki zawierające edytowalne wersje SIWZ lub jej fragmentów należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, a wersjami obowiązującymi są zawsze wersje zamieszczone w formacie pdf lub DjVu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Mariusz Kędra - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2017-02-06 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o otwarciu ofert:
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Chmiel
35-011 Rzeszów,
ul. Pułaskiego 9/181
Cena: 240 000,00 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 17.03.2017r.
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: 240 000,00 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 442 800,00 zł brutto
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj