Liczba gości: 1407
Data wszczęcia postępowania: 2016-04-12
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Obsługa i świadczenie usług informacyjnych w Punkcie Informacji Drogowej dla sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Obsługa i świadczenie usług informacyjnych w Punkcie Informacji Drogowej dla sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.15.2016
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie:
od dnia 01 września 2016r. od godz. 16:00 do dnia 01 września 2020r. do godz. 08:00.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 95 pkt
Termin płatności faktury VAT - 5 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą.
Cena brutto: 5,00 PLN + koszt przesyłki.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Paweł Kloc - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2016-04-22 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 21.04.2016r. na dzień 22.04.2016r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SONAR Sp. z o.o. , ul. Frezerów 3, 20-209 Lublin;
BRANT Magdalena Biały, ul. Głęboka 8 lok. 252, 20-612 Lublin.
Cena: 307 632,00 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 18.05.2016r.
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: 307 632,00 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 360 400,00 zł brutto
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj