Liczba gości: 2047
Data wszczęcia postępowania: 2016-04-12
Zamawiający: ZAMAWIAJĄCY
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź,
tel. +48 (42) 233-96-06 , fax. +48 (42) 233-96-75
email: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl
adres strony internetowej www.archiwum.gddkia.gov.pl
Godz. pracy Oddziału: 7.30 - 15.30

NAZWA I ADRES PROWADZĄCEGO POSTĘPOWANIE
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu
Adres: 98-300 Wieluń ul. Fabryczna 7
tel. 043 843 4478 fax: 043 843 40 94
e-mail: wielun@gddkia.gov.pl
godziny urzędowania: 7:00 – 15:00
Przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania czystości pasa drogowego i zieleni przydrożnej oraz grupy interwencyjnej w latach 2016-2019 w ramach bieżącego utrzymania dróg krajowych i drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez Rejon w Wieluniu
Opis przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania czystości pasa drogowego i zieleni przydrożnej oraz grupy interwencyjnej w latach 2016-2019 w ramach bieżącego utrzymania dróg krajowych i drogowych obiektów inżynierskich administrowanych przez Rejon w Wieluniu
Numer przetargu: O.Ł.Z-11.2413.1P.2016.ew
Termin realizacji: Rozpoczęcie:
-od dnia 19.07.2016r.
-lub od daty zawarcia umowy, jeśli zawarcie umowy nastąpi po dniu 19.07.2016r.
za wyjątkiem wykonywania usług w zakresie grupy interwencyjnej, które będą wykonywane od dnia zawarcia umowy,
Zakończenie:
do 30.09.2019r. lub do wyczerpania kwoty umownej, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: CENA 95 % = 95 pkt
CZAS REAKCJI NA ZLECENIE WYKONANIA USŁUG 5 % = 5 pkt
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Bogusław Orzeł, Ewa Wrześniewska
Termin składania ofert: 2016-05-24 10:00:00
Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone w siedzibie Prowadzącego postępowanie, tj.: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu przy ul. Fabrycznej 7 98-300 Wieluń, w pokoju nr 4, w terminie do dnia 24 maja 2016 r. do godziny 10:00
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: wg załącznika
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum firm:
-BADER-DROG Sp. z o.o. Sp. komandytowa, 46-325 Rudniki, Dalachów 354,
-BADERA FPHU Tadeusz Badera, 46-325 Rudniki, Dalachów 354
Cena: 1 993 941,00 złotych z VAT
Data udzielenia zamówienia: 15.07.2016.
Liczba otrzymanych ofert: 8
Oferta z najniższą ceną: 1 993 941,00 złotych z VAT
Oferta z najwyższa ceną: 2 467 984,08 złotych z VAT.
wielun@gddkia.gov.pl drukuj