Liczba gości: 1810
Data wszczęcia postępowania: 2016-03-03
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług administracyjnych - obsługa kancelarii w budynku Oddziału GDDKiA w Rzeszowie przy ul. Legionów 20
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług administracyjnych - obsługa kancelarii w budynku Oddziału GDDKiA w Rzeszowie przy ul. Legionów 20
Numer przetargu: O.RZ.D-3.2413.10.2016
Termin realizacji: Realizacja zamówienia przewidywana jest w okresie 48 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, tj. od dnia 2 maja 2016 r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
8 500,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy pięćset 00/100)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 90 pkt
Termin płatności faktury/rachunku - 10 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą.
Cena brutto: 5,00 PLN + koszt przesyłki.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Bogdan Mleczko - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania ofert: 2016-03-15 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: 1. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 11 marca 2016r. na dzień 14 marca 2016r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

2. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 14 marca 2016r. na dzień 15 marca 2016r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Wadas
39-200 Dębica, ul. Królewska 51,
Waldemar Kaczor
36-020 Tyczyn, Hermanowa 566
prowadzącymi wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą
IMPERO S.C. Ewa Wadas, Waldemar Kaczor
39-200 Dębica, ul. Królewska 51
Cena: Cena brutto: 384 000,00 PLN
Data udzielenia zamówienia: 06.04.2016r.
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: Ewa Wadas
39-200 Dębica, ul. Królewska 51,
Waldemar Kaczor
36-020 Tyczyn, Hermanowa 566
prowadzącymi wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą
IMPERO S.C. Ewa Wadas, Waldemar Kaczor
39-200 Dębica, ul. Królewska 51
Cena brutto: 384 000,00 PLN
Oferta z najwyższa ceną: ArchiDoc S.A.
41-506 Chorzów, ul. Niedźwiedziniec 10
Cena brutto: 440 143,20 PLN
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj