Liczba gości: 1711
Data wszczęcia postępowania: 2015-08-25
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
Adres: ul. Subisława 5; 80-354 GDAŃSK;
Tel. centrali 58 511-24-00; fax 58 511-24-05;
Adres strony internetowej: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Godziny urzędowania od 7:30 do 15:30.
Przedmiot zamówienia: „NADZÓR ARCHEOLOGICZNY NA OBSZARZE INWESTYCJI ZWIĄZANEJ Z BUDOWĄ DROGI EKSPRESOWEJ S7 KOSZWAŁY – KAZIMIERZOWO WRAZ Z WYKONANIEM OPRACOWANIA WYNIKÓW BADAŃ” Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie badań archeologicznych w formie nadzorów na całym obszarze planowanej inwestycji związanej z BUDOWĄ DROGI EKSPRESOWEJ S7 KOSZWAŁY – KAZIMIERZOWO
CZĘŚĆ NR 1 ZADANIE 1 KOSZWAŁY - NOWY DWÓR GDAŃSKI O DŁUGOŚCI 20,5 km,
CZĘŚĆ NR 2 (ZADANIE 2) Nowy Dwór Gdański - Kazimierzowo o długości 19,14 km,
wraz z opracowaniem wyników tych badań w zakresie.
Numer przetargu: O.GD.I-2.2413.9.2015
Termin realizacji: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 30 miesięcy licząc (zgodnie z kodeksem cywilnym) od dnia pisemnego przekazania Wykonawcy informacji przez Zamawiającego o rozpoczęciu robót budowlanych. Przekazanie informacji o rozpoczęciu robót nastąpi nie później niż 4 miesiące od dnia podpisania umowy. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia obowiązują terminy pośrednie, określone w pkt 3 poniżej.
2. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru archeologicznego od dnia uzyskania informacji od Zamawiającego o rozpoczęciu robót budowlanych do dnia zakończenia prac saperskich i robót ziemnych, nad którymi będzie sprawowany nadzór archeologiczny.
3. Szacuje się, iż okres realizacji umowy wyniesie od 28 miesięcy (okres minimalny) do 30 miesięcy (okres maksymalny). Na ten okres składa się:
a) 25 miesięcy nadzorów archeologicznych podczas wykonywania prac saperskich i robót ziemnych;
b) 3-5 miesięcy (w zależności od brzmienia oferty wykonawcy) na opracowanie wyników badań - od dnia podpisania protokołu, stwierdzającego zakończenie pełnienia nadzoru w terenie.
4. Okres trwania nadzorów archeologicznych w terenie tj. 25 miesięcy jest okresem szacunkowym, zależnym od czasu realizacji robót budowlanych inwestycji i w związku z tym może ulec wydłużeniu lub skróceniu.
5. Wykonawca jest uprawniony do otrzymania wynagrodzenia tylko za rzeczywistą liczbę dni pełnienia nadzoru, na zasadach określonych w niniejszym SIWZ oraz w Umowie.
6. Zamawiający wymaga, aby opracowanie wyników badań zostało wykonane i dostarczone w terminie nie dłuższym niż 5 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu, stwierdzającego zakończenie pełnienia nadzoru w terenie.
Najkrótszy możliwy „Termin opracowania wyników badań” uwzględniony do oceny ofert to 3 miesiące, licząc (zgodnie z kodeksem cywilnym) od dnia podpisania protokołu, stwierdzającego zakończenie pełnienia nadzoru w terenie;
Najdłuższy możliwy „Termin opracowania wyników badań” uwzględniony do oceny ofert to 5 miesięcy, licząc (zgodnie z kodeksem cywilnym) od dnia podpisania protokołu, stwierdzającego zakończenie pełnienia nadzoru w terenie.
7. Za datę wykonania opracowania wyników badań uznaje się dzień przekazania w/w opracowania Zamawiającemu wraz z odpowiednimi zaświadczeniami i opiniami. Odbiór końcowy opracowania nastąpi po spełnieniu wszystkich warunków dla wykonawcy wymienionych w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ) oraz Zarządzeniu nr 7 przywołanym w Rozdziale 1 pkt. 5.3 IDW.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych Części zamówienia:
- dla Części nr 1 – 2 500,00 zł (słownie złotych dwa tysiące pięćset 00/100)
- dla Części nr 2 – 2 500,00 zł (słownie złotych dwa tysiące pięćset 00/100).
zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 11 Rozdziału 1 SIWZ.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1). „Cena” (C) - o wadze 95 %
2). „Termin wykonania badań terenowych” (T) - o wadze 5 %
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby:
a) w sprawach technicznych i/lub merytorycznych – mgr Andrzej Gołębiewski - Specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska;
b) w sprawach procedury przetargowej - mgr Aneta Kroplewska - Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych.
Termin składania ofert: 2015-09-04 12:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku,
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk,
w pokoju nr 10,
w terminie do dnia 04.09.2015 r. do godziny 12:00.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dla Części nr 1:
CASTELARC Mateusz Janczyński, ul. Rumiankowa 6, 84-207 Bojano.

Dla Części nr 2:
ARCHEO-POMORZE Agata Janczyńska, ul. Ornitologów 9, 80-680 Gdańsk.
Cena: Dla Części nr 1:
cena umowna netto: 105 000,00 zł,
podatek VAT 23% : 24 150,00 zł,
cena umowna brutto: 129 150,00 zł
(słownie złotych: sto dwadzieścia dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt 00/100).

Dla Części nr 2:
cena umowna netto: 122 500,00 zł,
podatek VAT 23%: 28 175,00 zł,
cena umowna brutto: 150 675,00 zł
(słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy sześćset siedemdziesiąt pięć 00/100).
Data udzielenia zamówienia: Dla Części nr 1 i nr 2:
12.10.2015
Liczba otrzymanych ofert: Dla Części nr 1:
2 oferty

Dla Części nr 2:
2 oferty
Oferta z najniższą ceną: Dla Części nr 1:
cena brutto: 129 150,00 zł

Dla Części nr 2:
cena brutto: 150 675,00 zł
Oferta z najwyższa ceną: Dla Części nr 1:
cena brutto: 143 750,00 zł

Dla Części nr 2:
cena brutto: 330 734,70 zł
sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl drukuj