Liczba gości: 2741
Data wszczęcia postępowania: 2015-08-19
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 GDAŃSK
Przedmiot zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG KRAJOWYCH SOLARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI
z podziałem na 5 części zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług solarkami i pługami odśnieżnymi powierzonymi Wykonawcy przez Zamawiającego oraz sprzętem wykonawcy w celu odśnieżania i zapobiegania powstawaniu oraz likwidacji śliskości na drogach krajowych zarządzanych przez GDDKiA O/Gdańsk, z podziałem na poniższe części:
a) CZĘŚĆ Nr 1 „ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD SOLARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI POWIERZONYMI WYKONAWCY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OBWODZIE DROGOWYM W CZŁUCHOWIE”,
b) CZĘŚĆ Nr 2 „ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD SOLARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI POWIERZONYMI WYKONAWCY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OBWODZIE DROGOWYM W MATARNI”,
c) CZĘŚĆ Nr 3 „ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD SOLARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI SPRZĘTEM WYKONAWCY W OBWODZIE DROGOWYM W MATARNI”,
d) CZĘŚĆ Nr 4 „ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD SOLARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI POWIERZONYMI WYKONAWCY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OBWODZIE DROGOWYM W WEJHEROWIE”,
e) CZĘŚĆ Nr 5 „ŚWIADCZENIE USŁUG PRZY ZUD SOLARKAMI I PŁUGAMI ODŚNIEŻNYMI POWIERZONYMI WYKONAWCY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OBWODZIE DROGOWYM W KOŚCIERZYNIE”,
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części (część) zamówienia.
Numer przetargu: O.Gd.Z-12.2413.11.2015
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia 10 października 2015 r. lub od dnia podpisania umowy (jeśli data ta będzie późniejsza) do dnia 30 kwietnia 2016 r. z możliwością wydłużenia lub skrócenia w zależności od występujących warunków atmosferycznych.
Wadium: TAK
Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych Części zamówienia:
Część Nr 1 – 12 000 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy),
Część Nr 2 – 30 000 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy),
Część Nr 3 – 1 000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc),
Część Nr 4 – 12 000 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy),
Część Nr 5 – 12 000 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy),
Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 90%
Czas reakcji 10%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po opublikowaniu się w Dzienniku Urzędowym UE Ogłoszenia o zamówieniu.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby:
a) w sprawach technicznych i/lub merytorycznych - Zbigniew Wrzesiński – Kierownik Rejonu w Rejonie Gdańsk;
b) w sprawach procedury przetargowej - Karolina Włodarczyk - Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych.
Termin składania ofert: 2015-09-29 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku,
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk,
pokój nr 10,
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Postępowanie unieważniono z pow: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 ze zm.), Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu Części nr 3 przedmiotowego postępowania.
Postępowanie w zakresie ww. części unieważniono, gdyż cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na ich sfinansowanie.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Część nr 1
POL-DRÓG Warszawa Sp. z o.o.
ul. Arkuszowa 7
01-934 Warszawa

Część nr 2
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
Mirosław Rybakowski
ul. Stolema 7
80-177 Gdańsk

Część nr 4
Usługi Transportowo-Sprzętowe
Tadeusz Dampc
ul. Przy Torze 12
84-242 Luzino

Część nr 5
Zakład Usług Wielobranżowych
Rafał Kulaszewicz
ul. Towarowa 13
83-400 Kościerzyna
Cena: Część nr 1
Cena netto: 606 500,00 zł
Podatek Vat 8% 48 520,00 zł
Cena brutto: 655 020,00 zł

Część nr 2
Cena netto: 2 289 500,00 zł
Podatek Vat 8% 183 160,00 zł
Cena brutto: 2 472 660,00 zł

Część nr 4
Cena netto: 728 000,00 zł
Podatek Vat 8% 58 240,00 zł
Cena brutto: 786 240,00 zł

Część nr 5
Cena netto: 634 900,00 zł
Podatek Vat 8% 50 792,00 zł
Cena brutto: 685 692,00 zł
Data udzielenia zamówienia: 15/10/2015
Liczba otrzymanych ofert: Część nr 1 - 1
Część nr 2 - 1
Część nr 4 - 1
Część nr 5 - 1
Oferta z najniższą ceną: Część nr 1
Cena netto: 606 500,00 zł
Podatek Vat 8% 48 520,00 zł
Cena brutto: 655 020,00 zł

Część nr 2
Cena netto: 2 289 500,00 zł
Podatek Vat 8% 183 160,00 zł
Cena brutto: 2 472 660,00 zł

Część nr 4
Cena netto: 728 000,00 zł
Podatek Vat 8% 58 240,00 zł
Cena brutto: 786 240,00 zł

Część nr 5
Cena netto: 634 900,00 zł
Podatek Vat 8% 50 792,00 zł
Cena brutto: 685 692,00 zł
Oferta z najwyższa ceną: Część nr 1
Cena netto: 606 500,00 zł
Podatek Vat 8% 48 520,00 zł
Cena brutto: 655 020,00 zł

Część nr 2
Cena netto: 2 289 500,00 zł
Podatek Vat 8% 183 160,00 zł
Cena brutto: 2 472 660,00 zł

Część nr 4
Cena netto: 728 000,00 zł
Podatek Vat 8% 58 240,00 zł
Cena brutto: 786 240,00 zł

Część nr 5
Cena netto: 634 900,00 zł
Podatek Vat 8% 50 792,00 zł
Cena brutto: 685 692,00 zł
sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl drukuj