2015-05-14 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20 |
Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów |
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1. Dostawa akcesoriów komputerowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Zadanie nr 2. Dostawa urządzeń biurowych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Zadanie nr 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA O/Rzeszów i Rejonów
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym Ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia. |
O/RZ.D-3.2414.6.2015 |
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie:
Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 2 ust. 5 istotnych postanowień umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej - dla każdego z zadań. |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla Zadania nr 1 - 2 700,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące siedemset),
Dla Zadania nr 2 - 700,00 PLN (słownie złotych: siedemset),
Dla Zadania nr 3 - 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset). |
Cena - 80 pkt
Termin realizacji zamówienia podany przez Wykonawcę w formularzu Oferta - 20 pkt |
SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą.
Cena brutto: 4,56 PLN + koszt przesyłki. |
Bogdan Mleczko - Wydziału Zamówień Publicznych |
2015-05-27 11:00:00 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Kancelaria |
dostawy |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
1. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 22 maja 2015r. na dzień 25 maja 2015r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
2. Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 22 maja 2015r. na dzień 27 maja 2015r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian. |
|
zadanie 1:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia
zadanie 2:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia
zadanie 3:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia |
zadanie 1:
cena brutto: 99.758,78 zł
zadanie 2:
cena brutto: 28.499,10 zł
zadanie 3:
cena brutto: 24.147,36 zł |
zadanie 1:
29.06.2015
zadanie 2:
29.06.2015
zadanie 3:
24.06.2015 |
zadanie 1:
3
zadanie 2:
2
zadanie 3:
1 |
zadanie 1:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia
cena brutto: 99.758,78 zł
zadanie 2:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia
cena brutto: 28.499,10 zł
zadanie 3:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia
cena brutto: 24.147,36 zł |
zadanie 1:
SUNTAR Sp. z o. o.
ul. Boya Żeleńskiego 5B
33-100 Tarnów
cena brutto: 153.297,36 zł
zadanie 2:
RESGRAPH Sp. z o. o.
ul. Boya Żeleńskiego 19
35-105 Rzeszów
cena brutto: 28.833,94
zadanie 3:
Mariusz Warzybok,
Siedliska 422,
36-042 Lubenia
cena brutto: 24.147,36 |