2015-04-10 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa |
Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej do Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z siedzibą w m. Opacz Kolonia, ul. Środkowa 35C, z podziałem na 5 zadań |
Dostawa aparatury kontrolnej i badawczej do Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie z siedzibą w m. Opacz Kolonia, ul. Środkowa 35C, z podziałem na 5 zadań:
Zadanie 1 - Rejestratory temperatury do komór przeznaczonych do badania mrozoodporności kruszyw i betonu – 3 szt.,
Zadanie 2 - Myjka ultradźwiękowa do sit – 1 szt.,
Zadanie 3 - Łaźnia wodna z systemem chłodzenia – 1 szt.,
Zadanie 4 – Planograf – 1 szt.,
Zadanie 5 – Wanny do kondycjonowania próbek betonowych z automatyczną rejestracją temperatury wg PN-EN 12390-2:2011 – 2 szt. |
GDDKiA.O.WA.D-3.241.24.2015 |
Termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1 – 30 dni od daty podpisania umowy,
Zadanie 2 – 30 dni od daty podpisania umowy,
Zadanie 3 – 45 dni od daty podpisania umowy,
Zadanie 4 – 150 dni od daty podpisania umowy,
Zadanie 5 – 45 dni od daty podpisania umowy. |
Nie wymaga się wniesienia wadium. |
14.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
a) Cena – 80%
b) Gwarancja jakości – 20% |
Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego oraz bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa |
Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych p. Agata Zielińska, pokój 713 tel. +48 22 209 23 61, fax. +48 22 209 24 74;
- w sprawach merytorycznych P. Łukasz Podobas, tel.: +48 (22) 701 50 21. |
2015-04-22 11:30:00 |
Siedziba Zamawiającego, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, VII piętro, pok. 713, 22.04.2015r., godz. 11:30 |
dostawy |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
Zadanie 1
Zamawiający działając w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 729 z późn. zm.) unieważnił postepowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadania 1, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Zadanie 4
Zamawiający działając w trybie art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 729 z późn. zm.) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadania 4, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
w załączniku
|
Zadanie 2 - ATEST Sp. z o. o., ul. Kolberga Nr 4, 25-620 Kielce;
Zadanie 3 - DONSERV, ul. Michała Spisaka 31, 02-495 Warszawa;
Zadanie 5 - UNI - MORS Działalność Produkcyjna Handlowa i usługowa inż. Leszek Mnich, ul. Pedagogiczna 14, 05-840 Brwinów |
Zadanie 2 - 12 896,55 zł/brutto,
Zadanie 3 - 26 937,00 zł/brutto,
Zadanie 5 - 44 119,00 zł/brutto |
Zadanie 2 - 13.05.2015r.,
Zadanie 3 - 18.05.2015r.,
Zadanie 5 - 14.05.2015r. |
Zadanie 2 - 1 oferta
Zadanie 3 - 1 oferta
Zadanie 5 - 3 oferty |
Zadanie 2 - oferta nr 1
Zadanie 3 - oferta nr 3
Zadanie 5 - oferta nr 7 |
Zadanie 5 - oferta nr 4 |