Liczba gości: 2281
Data wszczęcia postępowania: 2015-03-13
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 Gdańsk
Przedmiot zamówienia: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ORAZ OBIEKTÓW I URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ ADMINISTROWANYCH PRZEZ GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1059) do obiektów administracyjno-biurowych oraz obiektów i urządzeń infrastruktury drogowej administrowanych przez GDDKiA Oddział w Gdańsku w okresie od dnia 01 czerwca 2015 r. do 31 maja 2016 r. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi:
a) Energia elektryczna w taryfie C11 – około 1 181 216 kWh;
b) Energia elektryczna w taryfie C12a – około 74 660 kWh;
c) Energia elektryczna w taryfie C12b – około 199 674 kWh;
d) Energia elektryczna w taryfie C22b – około 632 945 kWh;
e) Energia elektryczna w taryfie C12w – około 1 877 kWh;
f) Energia elektryczna w taryfie B21 – około 54 262 kWh;
g) Energia elektryczna w taryfie B22 – około 277 848 kWh;
h) Energia elektryczna w taryfie B23 – około 232 860 kWh;
i) Energia elektryczna w taryfie R – około 11 130 kWh.
Wykaz aktualnych umów o świadczenie usług dystrybucji/kompleksowych wraz z zestawieniem/przedstawieniem punktów poboru energii elektrycznej zawierają Załączniki nr 1A÷1F do SIWZ.
Cena oferty winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które musi ponieść Wykonawca, w tym w szczególności koszty związane z:
- rozliczeniem energii elektrycznej;
- podatkami w tym VAT i akcyzą;
- złożeniem OSD, w imieniu własnym i Zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej;
- złożeniem w imieniu Zamawiającego – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wniosków o wypowiedzenie umów kompleksowych dotychczasowym OSD i sprzedawcom;
- kosztami związanymi z reprezentowaniem – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - Zamawiającego przed OSD w procesie zawarcia umów o świadczenie usług dystrybucyjnych;
- kosztami wystawienia i dostarczenia faktur VAT;
- kosztami zmiany grupy taryfowej dla każdego punktu poboru;
- kosztami dokonania bilansowania handlowego;
- kosztami zapewnienia Zamawiającemu dostępu do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego w poszczególnych punktach poboru energii poprzez minimum dwukrotnego (w ciągu trwania umowy) przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego (zbiorczego – z podziałem na przyjęte części Zamówienia) wykazu zużycia dostarczonej energii elektrycznej wraz z przedstawieniem danych pozyskanych od OSD dla każdego punktu poboru z osobna w terminach:
a) sześciu miesięcy od okresu obowiązywania zawartej umowy;
b) dwunastu miesięcy od okresu obowiązywania umowy – zakończenie realizacji dostaw energii elektrycznej;
- kosztami informowania Zamawiającego telefonicznie, drogą elektroniczną lub faksem o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość i sposób wykonywania przedmiotu umowy lub jakichkolwiek innych, mających istotne znaczenie dla realizacji przedmiotu umowy, w tym o zauważonych wadach lub usterkach w układzie pomiarowo-rozliczeniowym oraz innych okolicznościach mających wpływ na rozliczenia za sprzedaną energię;
- kosztami rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego.
Ilość punktów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną wynosi: 174 punktów.
Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej wynosi: 1309,0 kW.
Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie: 2 666 472 kWh.
Wszystkie układy pomiarowe z grupą taryfową B są dostosowane do procedury TPA, zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
Numer przetargu: O.Gd.Z-12.2414.1.2015
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia 01.06.2015 r. do dnia 31.05.2016 r.
Rozpoczęcie przez Wykonawcę dostaw energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia nie może nastąpić wcześniej, niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający nabywał energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD i wejściu w życie umowy/umów dystrybucyjnych. W przypadku umów, których okres obowiązywania kończy się w trakcie trwania realizacji przedmiotu zamówienia, rozliczanie wg nowych stawek, uzyskanych w wyniku przedmiotowego postępowania, nastąpi od momentu wygaśnięcia obowiązujących Zamawiającego umów kompleksowych oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD i wejściu w życie umowy/umów dystrybucyjnych i obowiązujących do dnia 31 maja 2016 roku.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Gdańsku nr 86 1130 1121 0006 5577 7390 0001,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) podany w pkt 2 niniejszej IDW oraz nazwę zamówienia.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń Beneficjentem jest:
Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie działalności Oddziału GDDKiA w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk.
Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2.1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 ÷ 4 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Najniższa cena 100%
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby:
a) w sprawach technicznych i/lub merytorycznych - Dawid Szczepański – Zastępca Kierownika w Rejonie w Gdańsku;
b) w sprawach procedury przetargowej – Karolina Włodarczyk – Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych.
Termin składania ofert: 2015-04-30 11:00:00
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 10
Do dnia 30/04/2015 do godziny 11:00
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecoergia Sp. z o.o.
ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków
Cena: 667 064,23 zł
Data udzielenia zamówienia: 20.05.2015 r.
Liczba otrzymanych ofert: 5
Oferta z najniższą ceną: 667 064,23 zł
Oferta z najwyższa ceną: 721 547,32 zł
sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl drukuj