2015-03-05 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20 |
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na zadania:
Zadanie 1. - Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Biura Oddziału GDDKiA w Rzeszowie.
Zadanie 2. - Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon Jarosław z siedzibą w Żurawicy. |
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na zadania:
Zadanie 1. - Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Biura Oddziału GDDKiA w Rzeszowie.
Zadanie 2. - Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Rzeszowie Rejon Jarosław z siedzibą w Żurawicy.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia. |
O/RZ.D-3.2413.8.2015 |
Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie:
Zadanie nr 1 - 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty 228 780 zł brutto, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej
Zadanie nr 2 - 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty 55 350,00 zł brutto, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 4600,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące sześćset)
Zadanie nr 2 - 1100,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc sto) |
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny w podziale na następujące podkryteria:
Cena brutto ogólnej wartości usług: 90% = 90 pkt
Wysokość marży: 10% = 10 pkt |
SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą.
Cena brutto: 5,00 PLN + koszt przesyłki. |
Bogdan Mleczko - Wydział Zamówień Publicznych |
GDDKiA Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów
Kancelaria
do dnia 13.03.2015r.
do godz. 11:00 |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
Zadanie 1:
AUTOTRIO Sp. z o.o.
36-062 Zaczernie, Pogwizdów Nowy 662
Zadanie 2:
CONTROL Szałyga Wojciech Sp. J.
37-716 Orły, ul. Przemyska 1A |
Zadanie 1:
- cena ogólna wartości usług: 129 519,00 zł. brutto,
- ceny części i materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania serwisu i napraw zostaną powiększone o marżę w wysokości 5 % wartości netto ich ceny zakupu.
Zadanie 2:
- cena ogólna wartości usług: 23 763,60 zł. brutto,
- ceny części i materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania serwisu i napraw zostaną powiększone o marżę w wysokości 9 % wartości netto ich ceny zakupu. |
Zadanie 1:
02.04.2015r.
Zadanie 2:
02.04.2015r. |
Zadanie 1:
1
Zadanie 2:
1 |
Zadanie 1:
AUTOTRIO Sp. z o.o.
36-062 Zaczernie, Pogwizdów Nowy 662
- cena ogólna wartości usług: 129 519,00 zł. brutto,
- ceny części i materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania serwisu i napraw zostaną powiększone o marżę w wysokości 5 % wartości netto ich ceny zakupu.
Zadanie 2:
CONTROL Szałyga Wojciech Sp. J.
37-716 Orły, ul. Przemyska 1A
- cena ogólna wartości usług: 23 763,60 zł. brutto,
- ceny części i materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania serwisu i napraw zostaną powiększone o marżę w wysokości 9 % wartości netto ich ceny zakupu. |
Zadanie 1:
AUTOTRIO Sp. z o.o.
36-062 Zaczernie, Pogwizdów Nowy 662
- cena ogólna wartości usług: 129 519,00 zł. brutto,
- ceny części i materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania serwisu i napraw zostaną powiększone o marżę w wysokości 5 % wartości netto ich ceny zakupu.
Zadanie 2:
CONTROL Szałyga Wojciech Sp. J.
37-716 Orły, ul. Przemyska 1A
- cena ogólna wartości usług: 23 763,60 zł. brutto,
- ceny części i materiałów eksploatacyjnych użytych do wykonania serwisu i napraw zostaną powiększone o marżę w wysokości 9 % wartości netto ich ceny zakupu. |