Liczba gości: 1496
Data wszczęcia postępowania: 2014-12-05
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk
Przedmiot zamówienia: „SERWISOWANIE I NAPRAWY KSEROKOPIAREK W GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU”
z podziałem na 6 części zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje okresowe konserwacje i naprawy kserokopiarek będących w posiadaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział
w Gdańsku.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności serwisowych mających na celu utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej z uwzględnieniem wymiany zużytych części, podzespołów i tonerów na nowe (oryginalne, zalecane przez producenta urządzeń).
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
a) Część nr 1 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku”;
b) Część nr 2 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Człuchowie”;
c) Część nr 3 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Gdańsku”;
d) Część nr 4 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Kościerzynie”;
e) Część nr 5 – „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Słupsku”;
f) Część nr 6 - „Serwisowanie i naprawy kserokopiarek w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku – Rejon w Tczewie”.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części (część) zamówienia.
Numer przetargu: GDDKiA-O/Gd-ZP/69/F-2/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia
01 stycznia 2015 r. lub od dnia podpisania umowy (jeśli termin ten będzie późniejszy) do dnia 31 grudnia 2018 r. lub do dnia wyczerpania maksymalnej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (w zależności od tego co nastąpi szybciej).
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych Części zamówienia:
Część Nr 1 – 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy),
Część Nr 2 – 130,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści),
Część Nr 3 – 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset),
Część Nr 4 – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset),
Część Nr 5 – 200,00 zł (słownie złotych: dwieście),
Część Nr 6 – 130,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści).
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych części, na które Wykonawca składa ofertę.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 80%
Czas reakcji - 20%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie Zamawiającego.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: W sprawach technicznych i/lub merytorycznych - Andrzej Męczykowski - Naczelnik Wydziału Administracji, Informatyki i Zaplecza Technicznego;
W sprawach procedury przetargowej – Jakub Witkowski – Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych.
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku,
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pok. nr 10,
w terminie do dnia 15.12.2014 r. do godziny 11:00.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Na wszystkie Części zamówienia tj. od nr 1 do nr 6 - FAXNET Artur Gerwin, ul. Czyżewskiego 38, 80-336 Gdańsk
Cena: Część nr 1 - 306 486,48 zł
Część nr 2 - 6 838,80 zł
Część nr 3 - 40 432,56 zł
Część nr 4 - 15 498,00 zł
Część nr 5 - 10 824,00 zł
Część nr 6 - 9 106,92 zł
Data udzielenia zamówienia: Na wszystkie Części zamówienia tj. od nr 1 do nr 6 - 23.12.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: Na Część nr 1- 2 oferty
Na Części nr 2 do nr 5 - 1 oferta
Oferta z najniższą ceną: Część nr 1 - 306 486,48 zł
Część nr 2 - 6 838,80 zł
Część nr 3 - 40 432,56 zł
Część nr 4 - 15 498,00 zł
Część nr 5 - 10 824,00 zł
Część nr 6 - 9 106,92 zł
Oferta z najwyższa ceną: Część nr 1 - 335 684,22 zł
Część nr 2 - 6 838,80 zł
Część nr 3 - 40 432,56 zł
Część nr 4 - 15 498,00 zł
Część nr 5 - 10 824,00 zł
Część nr 6 - 9 106,92 zł
sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl lub zamowienia.gdansk@gddkia.gov.pl drukuj