Liczba gości: 2036
Data wszczęcia postępowania: 2014-11-26
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku;
Adres: ul. Subisława 5; 80-354 GDAŃSK;
Tel. centrali 58 51-12-400; fax 58 51-12-405;
Adres strony internetowej: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Godziny urzędowania od 7:30 do 15:30;
NIP 584-24-56-536; REGON 017511575-00043.
Prowadzący postępowanie:
GDDKiA Oddział w Gdańsku;
Rejon w Kościerzynie;
Adres: ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna;
Tel. 58 686 40 71,72; fax 58 686 33 49 ;
Godziny urzędowania od 7:00 do 15:00
Przedmiot zamówienia: Uwaga!!! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert!!! SPRAWOWANIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU
z podziałem na 5 części
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami GDDKiA Oddział w Gdańsku, która realizowana będzie poprzez wykonywanie badań: wstępnych, okresowych, kontrolnych, laboratoryjnych i radiologicznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części.
CZĘŚĆ Nr 1 „Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami GDDKiA Oddział w Gdańsku – Oliwie, ul. Subisława 5, Rejonu w Gdańsku, ul. Budowlanych 70”,
CZĘŚĆ Nr 2 „Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami GDDKiA Oddział w Gdańsku – Rejon w Człuchowie, 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1a”,
CZĘŚĆ Nr 3 „Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami GDDKiA Oddział w Gdańsku – Rejon w Kościerzynie, 83-400 Kościerzyna ul. Drogowców 2”,
CZĘŚĆ Nr 4 „Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami GDDKiA Oddział w Gdańsku – Rejon w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 28”,
CZĘŚĆ Nr 5 „Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami GDDKiA Oddział w Gdańsku – Rejon w Tczewie, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84”.
Numer przetargu: GDDKiA-O/Gd-ZP/72/Z-13/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby wszystkie części zamówienia zamówienie zostały zrealizowane w terminach od dnia 01 stycznia 2015 r. (lub od daty podpisania umowy, jeśli termin ten będzie późniejszy) do dnia 31 grudnia 2017 r.
Wadium: Wykonawca jest obowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych części zamówienia:
Część Nr 1: 2500,00 zł (słownie złotych : dwa tysiące pięćset złotych)
Część Nr 2: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta złotych)
Część Nr:3: 300,00 zł (słownie złotych : trzysta złotych)
Część Nr 4: 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt złotych)
Część Nr 5: 450,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt złotych)
Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość
wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych
Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1. CENA 70 %
2. DOŚWIADCZENIE 30 %
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): dostępna na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: - w sprawach procedury przetargowej - mgr inż. Aneta Kroplewska – St. Inspektor w Wydziale Zamówień Publicznych
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
Rejon w Kościerzynie
ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna
w pokoju nr 204,
w terminie do dnia 08.12.2014 r. do godziny 12:00.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: Część nr 3 i Część nr 4: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
Modyfikacja treści SIWZ: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, z uwagi na zaistniałą rozbieżność w zakresie miejsca składania ofert wskazanej w treści pkt. 9.14. Opakowanie i oznakowanie ofert INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW, przedłuża termin składania i otwarcia ofert:
I.Oferty powinny być złożone w siedzibie Prowadzącego postępowanie na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
Rejon w Kościerzynie
ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna
w pokoju nr 204,
w terminie do dnia 09.12.2014 r. do godziny 12:00.
II. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie wskazanej w punkcie poprzednim, w pokoju nr 203 (sala narad), w dniu 09.12.2014 r., o godzinie 12:05.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dla Części nr 1:
Medica Plus Sp. z o.o., ul. Stanisława Lema 21, 80-126 Gdańsk

Dla Części nr 2:
Gabinet Lekarski „VITA” Dorota Słabicka, ul. Średnia 12, 77-300 Człuchów

Dla Części nr 5:
NZOZ Przychodnia Rogowscy Maciej Rogowski Spółka Komandytowo-akcyjna
ul. 30 stycznia 55, 83-110 Tczew
Cena: Dla Części nr 1:
cena umowna brutto: 61 440,00 zł

Dla Części nr 2:
cena umowna brutto : 15 850,00 zł

Dla Części nr 5:
cena umowna brutto: 12 200,00 zł
Data udzielenia zamówienia: Dla Części nr 1: 24.02.2015 r.
Dla Części nr 2: 17.02.2015 r.
Dla Części nr 5: 17.02.2015 r.
Liczba otrzymanych ofert: Dla Części nr 1: 4
Dla Części nr 2: 1
Dla Części nr 5: 1
Oferta z najniższą ceną: Dla Części nr 1:
cena brutto: 61 440,00 zł

Dla Części nr 2:
cena brutto: 15 850,00 zł

Dla Części nr 5:
cena brutto: 12 200,00 zł.
Oferta z najwyższa ceną: Dla Części nr 1:
cena brutto: 113 664,00 zł
Dla Części nr 2:
cena brutto: 15 850,00 zł

Dla Części nr 5:
cena brutto: 12 200,00 zł.
rejon_koscierzyna@gddkia.gov.pl drukuj