2014-11-20 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku;
Adres: ul. Subisława 5; 80-354 GDAŃSK
Prowadzący postępowanie:
GDDKiA Oddział w Gdańsku;
Rejon w Kościerzynie;
Adres: ul. Drogowców 2; 83-400 Kościerzyna
Tel. 58 686 40 71; fax 58 686 33 49 ;
Godziny urzędowania od 7:00 do 15:00. |
Uwaga! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert!!! SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W BUDYNKACH GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU I JEDNOSTEK TERENOWYCH z podziałem na 6 części. |
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Gdańsku, Laboratorium Drogowego w Gdańsku, Rejonów w Człuchowie, Gdańsku, Kościerzynie, Słupsku i Tczewie oraz siedzibach ich Obwodów Drogowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części.
CZĘŚĆ Nr 1 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym i laboratorium drogowym w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku”,
CZĘŚĆ Nr 2 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Człuchowie”,
CZĘŚĆ Nr 3 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Gdańsku”,
CZĘŚĆ Nr 4 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Kościerzynie”,
CZĘŚĆ Nr 5 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Słupsku”,
CZĘŚĆ Nr 6 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Tczewie”. |
GDDKiA-O/Gd-ZP/68/Z-13/2014 |
Zamawiający wymaga, aby wszystkie części zamówienia były zrealizowane w terminie od dnia 01.01.2015 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli termin ten będzie późniejszy) do dnia 31.12.2016 r. |
Część Nr 1: 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100),
Część Nr 2: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),
Część Nr 3: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),
Część Nr 4: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100),
Część Nr 5: 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100),
Część Nr 6: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).
Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową. |
Cena 100% |
Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego |
Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby:
a) w sprawach procedury przetargowej - mgr Magdalenę Czechowską - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych.
b) w sprawach technicznych i merytorycznych - inż. Wiesława Repińskiego – Kierownika Rejonu w Kościerzynie. |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku,
Rejon w Kościerzynie
ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna,
w pokoju nr 204 (sekretariat),
w terminie do dnia 01.12.2014 r. do godziny 12:00. |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania otwarcia ofert do dnia 05.12.2014 r. do godziny 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2014 r., o godzinie 12:05. Miejsce składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu pozostaje bez zmian. |
|
Część Nr 1 - CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań,
Część Nr 2 - Jantar 2 Spółka z o.o., ul Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk,
Część Nr 3 - LUXOR Kompleksowe Utrzymanie Czystości, ul. Jasna 7/38, 82-200 Malbork,
Część Nr 4 - MEGA LUX Klaudia Babczyńska, ul. Akacjowa 3, 82-200 Malbork,
Część Nr 5 - Jantar 2 Spółka z o.o., ul Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk,
Część Nr 6 - MEGA LUX Klaudia Babczyńska, ul. Akacjowa 3, 82-200 Malbork, |
Część 1 - netto 127 256,96 zł, podatek VAT 23% 29 269,10 zł, brutto 156 526,06 zł
Część 2 - netto 29 280,00 zł, podatek VAT 23% 6 734,40 zł, brutto 36 014,40 zł
Część 3 - netto 52 416,00 zł, podatek VAT 23% 12 055,68 zł, brutto 64 471,68 zł
Część 4 - netto 32 741,28 zł, podatek VAT 23% 7 530,49 zł, brutto 40 271,77 zł
Część 5 - netto 46 600,00 zł, podatek VAT 23% 10 488,00 zł, brutto 56 088,00 zł
Część 6 - netto 42 907,20 zł, podatek VAT 23% 9 868,65 zł, brutto 52 775,85 zł. |
CZĘŚĆ Nr 1: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 2: 31.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 3: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 4: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 5: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 6: 29.12.2014 r. |
CZĘŚĆ Nr 1 : 6
CZĘŚĆ Nr 2 : 4
CZĘŚĆ Nr 3 : 6
CZĘŚĆ Nr 4 : 6
CZĘŚĆ Nr 5 : 5
CZĘŚĆ Nr 6 : 5 |
CZĘŚĆ Nr 1: 156.526,06 zł
CZĘŚĆ Nr 2: 30.719,69 zł
CZĘŚĆ Nr 3: 64.471,68 zł
CZĘŚĆ Nr 4: 40.271,77 zł
CZĘŚĆ Nr 5: 43.748,64 zł
CZĘŚĆ Nr 6: 52.775,85 zł |
CZĘŚĆ Nr 1: 293.001,87 zł
CZĘŚĆ Nr 2: 57.770,64 zł
CZĘŚĆ Nr 3: 128.535,98 zł
CZĘŚĆ Nr 4: 88.117,20 zł
CZĘŚĆ Nr 5: 94.076,69 zł
CZĘŚĆ Nr 6: 103.482,36 zł |