Liczba gości: 1811
Data wszczęcia postępowania: 2014-11-20
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku;
Adres: ul. Subisława 5; 80-354 GDAŃSK
Prowadzący postępowanie:
GDDKiA Oddział w Gdańsku;
Rejon w Kościerzynie;
Adres: ul. Drogowców 2; 83-400 Kościerzyna
Tel. 58 686 40 71; fax 58 686 33 49 ;
Godziny urzędowania od 7:00 do 15:00.
Przedmiot zamówienia: Uwaga! Zmiana terminu składania i otwarcia ofert!!! SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SOCJALNYCH W BUDYNKACH GDDKiA ODDZIAŁ W GDAŃSKU I JEDNOSTEK TERENOWYCH z podziałem na 6 części.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Gdańsku, Laboratorium Drogowego w Gdańsku, Rejonów w Człuchowie, Gdańsku, Kościerzynie, Słupsku i Tczewie oraz siedzibach ich Obwodów Drogowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części.
CZĘŚĆ Nr 1 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym i laboratorium drogowym w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku”,
CZĘŚĆ Nr 2 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Człuchowie”,
CZĘŚĆ Nr 3 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Gdańsku”,
CZĘŚĆ Nr 4 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Kościerzynie”,
CZĘŚĆ Nr 5 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Słupsku”,
CZĘŚĆ Nr 6 „Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Rejonu i Obwodów Drogowych Rejonu w Tczewie”.
Numer przetargu: GDDKiA-O/Gd-ZP/68/Z-13/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby wszystkie części zamówienia były zrealizowane w terminie od dnia 01.01.2015 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli termin ten będzie późniejszy) do dnia 31.12.2016 r.
Wadium: Część Nr 1: 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100),
Część Nr 2: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),
Część Nr 3: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100),
Część Nr 4: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100),
Część Nr 5: 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta 00/100),
Część Nr 6: 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).
Jeżeli Wykonawca składa oferty częściowe na więcej niż jedną Część, to wysokość wniesionego przez niego wadium powinna być równa sumie wysokości wadium tych Części, na które Wykonawca składa ofertę częściową.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby:
a) w sprawach procedury przetargowej - mgr Magdalenę Czechowską - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych.
b) w sprawach technicznych i merytorycznych - inż. Wiesława Repińskiego – Kierownika Rejonu w Kościerzynie.
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku,
Rejon w Kościerzynie
ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna,
w pokoju nr 204 (sekretariat),
w terminie do dnia 01.12.2014 r. do godziny 12:00.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania otwarcia ofert do dnia 05.12.2014 r. do godziny 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2014 r., o godzinie 12:05. Miejsce składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu pozostaje bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Część Nr 1 - CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań,
Część Nr 2 - Jantar 2 Spółka z o.o., ul Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk,
Część Nr 3 - LUXOR Kompleksowe Utrzymanie Czystości, ul. Jasna 7/38, 82-200 Malbork,
Część Nr 4 - MEGA LUX Klaudia Babczyńska, ul. Akacjowa 3, 82-200 Malbork,
Część Nr 5 - Jantar 2 Spółka z o.o., ul Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk,
Część Nr 6 - MEGA LUX Klaudia Babczyńska, ul. Akacjowa 3, 82-200 Malbork,
Cena: Część 1 - netto 127 256,96 zł, podatek VAT 23% 29 269,10 zł, brutto 156 526,06 zł
Część 2 - netto 29 280,00 zł, podatek VAT 23% 6 734,40 zł, brutto 36 014,40 zł
Część 3 - netto 52 416,00 zł, podatek VAT 23% 12 055,68 zł, brutto 64 471,68 zł
Część 4 - netto 32 741,28 zł, podatek VAT 23% 7 530,49 zł, brutto 40 271,77 zł
Część 5 - netto 46 600,00 zł, podatek VAT 23% 10 488,00 zł, brutto 56 088,00 zł
Część 6 - netto 42 907,20 zł, podatek VAT 23% 9 868,65 zł, brutto 52 775,85 zł.
Data udzielenia zamówienia: CZĘŚĆ Nr 1: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 2: 31.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 3: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 4: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 5: 29.12.2014 r.
CZĘŚĆ Nr 6: 29.12.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: CZĘŚĆ Nr 1 : 6
CZĘŚĆ Nr 2 : 4
CZĘŚĆ Nr 3 : 6
CZĘŚĆ Nr 4 : 6
CZĘŚĆ Nr 5 : 5
CZĘŚĆ Nr 6 : 5
Oferta z najniższą ceną: CZĘŚĆ Nr 1: 156.526,06 zł
CZĘŚĆ Nr 2: 30.719,69 zł
CZĘŚĆ Nr 3: 64.471,68 zł
CZĘŚĆ Nr 4: 40.271,77 zł
CZĘŚĆ Nr 5: 43.748,64 zł
CZĘŚĆ Nr 6: 52.775,85 zł
Oferta z najwyższa ceną: CZĘŚĆ Nr 1: 293.001,87 zł
CZĘŚĆ Nr 2: 57.770,64 zł
CZĘŚĆ Nr 3: 128.535,98 zł
CZĘŚĆ Nr 4: 88.117,20 zł
CZĘŚĆ Nr 5: 94.076,69 zł
CZĘŚĆ Nr 6: 103.482,36 zł
rejon_koscierzyna@gddkia.gov.pl drukuj