Liczba gości: 1942
Data wszczęcia postępowania: 2014-09-22
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 warszawa
Przedmiot zamówienia: Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji w tym inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania 1- 9.
Opis przedmiotu zamówienia: Wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji w tym inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na zadania 1- 9.
W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące zadania:
Zadanie 1
Wsparcie merytoryczne Zespołu Kierownika Projektu w zakresie bieżącej pomocy mającej na celu wykonywanie prac przygotowawczych i biurowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zespołu Kierownika Projektu, w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.
Zadanie 2
Wsparcie merytoryczne Wydziału Ochrony Środowiska w zakresie archeologii przy realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ.
Zadanie 3
Wsparcie merytoryczne Zespołu Kierownika Projektu w zakresie bieżącej pomocy mającej na celu wykonywanie prac przygotowawczych i biurowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zespołu Kierownika Projektu, w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.
Zadanie 4
Wsparcie Kierowników Projektów w zakresie przygotowania dokumentów
w zakresie projektów POIiŚ oraz wsparcie merytoryczne przy koordynacji
i monitoringu inwestycji prowadzonych przez Zespoły Kierownika Projektu, w tym w ramach zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.
Zadanie 5
Obsługa Punktu Informacji Drogowej w GDDKiA Oddział w Warszawie oraz udział w koordynacji prac związanych z utrzymaniem zarządzanej sieci dróg.
Zadanie 6
Wsparcie merytoryczne zadań w zakresie kontroli stanu technicznego dróg oraz prac związanych z utrzymaniem.
Zadanie 7
Wsparcie merytoryczne zadań w zakresie kontroli stanu technicznego dróg oraz prac związanych z utrzymaniem.
Zadanie 8
Wsparcie merytoryczne zadań w zakresie kontroli stanu technicznego dróg oraz prac związanych z utrzymaniem.
Zadanie 9
Wsparcie merytoryczne Wydziału Finansowo-Księgowego w zadaniach związanych z realizacją inwestycji finansowanych z Krajowego Funduszu Drogowego
Numer przetargu: 84/2014
Termin realizacji: Termin wykonania zamówienia:
Zadania 1, 3, 4 – 5 miesięcy od podpisania umowy
Zadanie 2 – 4 miesiące od podpisania umowy
Zadania 5, 6, 7, 8, 9 – 3 miesiące od podpisania umowy nie dłużej niż do 31.12.2014 r.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.archiwum.gddkia.gov.pl, w siedzibie Zamawiającego, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7, pokój 714 lub za pobraniem pocztowym (10.00 PLN + koszt przesyłki).
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
-W sprawach proceduralnych: P. Małgorzata Bakuła, pokój 714, tel. +48 22 209 24 63, fax. +48 22 810 03 27.
-W sprawach merytorycznych:
w zakresie Zadania 1 - P. Ewa Gniwek , tel. +48 22 209 24 61,
w zakresie Zadania 2 - P. Monika Tuszyńska tel. +48 22 209 23 10,
w zakresie Zadania 3 - P. Joanna Krzemińska tel. +48 22 209 24 50,
w zakresie Zadania 4 - P. Anna Mazurek tel. +48 22 209 23 43,
w zakresie Zadania 5 - P. Jarosław Wąsowski tel. +48 22 209 24 45,
w zakresie Zadania 6-8 - P. Jarosław Wrzosek tel. +48 22 209 24 04,
w zakresie Zadania 9 - P. Marta Suchocka-Puto tel. +48 22 209 24 07.
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, piętro 7, pokój 714 do dnia 30-09-2014r. do godz. 09:30
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Postępowanie unieważniono z pow: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania 6, Zadania 7 i Zadania 8.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania 9.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania 3.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp postępowanie zostało unieważnione w zakresie Zadania 4.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie 1
Dariusz Kowalczyk
ul. Lotników 11
05-230 Kobyłka
Zadanie 2
Vivalo Sp. z o.o.
ul. Woronicza 78/13
02-640 Warszawa
Zadanie 5
Justyna Jabłońska
ul. Zadębie 41
96-100 Skierniewice
Cena: Zadanie 1- 12 000,00 zł
Zadanie 2 - 20 172,00 zł
Zadanie 5 - 10 500,00 zł
Data udzielenia zamówienia: Zadanie 1 - 27.10.2014
Zadanie 2 - 13.10.2014
Zadanie 5 - 16.10.2014
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie 1 - 2 oferty
Zadanie 2 - 1 oferta
Zadanie 5 - 2 oferty
Oferta z najniższą ceną: Zadanie 1- 12 000,00 zł
Zadanie 2 - 20 172,00 zł
Zadanie 5 - 10 500,00 zł
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie 1- 36 900,00 zł
Zadanie 2 - 20 172,00 zł
Zadanie 5 - 22 140,00 zł
drukuj