Liczba gości: 1480
Data wszczęcia postępowania: 2014-09-15
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział we Wrocławiu
54-144 Wrocław
ul. Lotnicza 24
Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Remont autostrady A-4 na odcinku od km 167+274 do km 193+965”
Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania „Remont autostrady A-4 na odcinku od km 167+274 do km 193+965”
W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe:
1. Mapa do celów projektowych – pozyskanie podkładu geodezyjnego wraz z wypisami
i wyrysami z rejestru ewidencji gruntów;
2. Identyfikacja wgłębna konstrukcji nawierzchni z określeniem połączeń międzywarstwowych na podstawie wykonanych badań
3. Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego, w tym uzbrojenie terenu (infrastruktura techniczna) w obrębie planowanej inwestycji
4. Inwentaryzacja zieleni
5. Materiały projektowe do uzyskania opinii, analiz, uzgodnień i pozwoleń, w tym wymaganych przepisami szczególnymi
6. Projekt wykonawczy wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi
7. Projekt stałej organizacji ruchu
8. Projekt zastępczej organizacji ruchu na czas przeprowadzenia remontu
9. Dokumentacja przetargowa (Przetargowa Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB, Przedmiar Robót z obmiarami (wyliczenia), Kosztorys ofertowy tzw. Wykaz płatności)
10. Kosztorys inwestorski
W zakres zamówienia wchodzą ponadto:
1. Przygotowanie odpowiedzi na etapie przetargu i ewentualnej modyfikacji dokumentacji prze na roboty budowlane realizowane na podstawie wykonanej dokumentacji.
2. Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
Numer przetargu: GDDKiA O/WR Z1.3/100/PN/U/I-4/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30.11.2015r., w tym:
- Przekazanie kompletnych opracowań projektowych wraz z uzgodnieniami / zatwierdzeniami w terminie do dnia 20.11.2014r., celem ich weryfikacji i rozpatrzeniu na posiedzeniu ZOPI;
- Przekazanie kompletnych, zatwierdzonych protokołem ZOPI opracowań projektowych w terminie do dnia 04.12.214r.
- Pełnienie nadzoru autorskiego na czas trwania robót budowlanych do 30.11.2015r.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (kwota słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającegoprzy ul. Lotniczej 24, w pokoju nr 28
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Pelc
fax 71 33 47 363; 71 36 70 086
Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone w siedzibie Oddziału przy ul. Lotnicza 24, w pokoju nr 34, w terminie do 23.09.2014 roku, do godziny 09:30.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Postępowanie unieważniono z pow: Na postawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia, że unieważnia postępowanie - Powodem unieważnienia jest fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
drukuj