Liczba gości: 1623
Data wszczęcia postępowania: 2014-06-16
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul.Wronia 53, 00-874 Warszawa
reprezentowana przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
adres Oddziału: ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telofon: +48 12 417 21 79, 417 21 83, 417 21 72
fax: +48 12 411 01 18
Przedmiot zamówienia: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
w podziale na następujące części:
Część I - obejmującą dostawę mebli biurowych i regałów metalowych dla potrzeb budynku administracyjnego Oddziału w Krakowie GDDKiA,
ul. Mogilska 25,
CZĘŚĆ II - obejmującą dostawę mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb budynku Obwodu Drogowego w Grybowie Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Nowy Sącz,
Część III - obejmującą dostawę mebli biurowych dla potrzeb budynku w Babicy oraz Obwodu Drogowego w Suchej Beskidzkiej Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Wadowice,
Przedmiot zamówienia dla każdej części obejmuje dostawę (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia (umowy) do siedzib Zamawiającego oraz montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
Szczegółowe zakresy zamówienia zostały określone w Opisach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia określonego w niniejszej SIWZ (wszystkie jego części) lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.
Numer przetargu: GDDKiA O/KR/D3-EN/284/22/R/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 30 listopada 2014 roku, w tym:
dla części 1: etap I: w terminie 35 dni od daty podpisania umowy,
etap II: w terminie 14 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zakończeniu remontu pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku jednak nie później niż do 30 listopada 2014r.
dla części 2: w terminie 21 dni od daty podpisania umowy,
dla części 3: w terminie 30 dni od daty podpisania umowy
Wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego;
- na wniosek Wykonawcy, osobiscie w siedzibie Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
Koszt SIWZ: 20,00 PLN
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Elżbieta Niewitała
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
25.06.2014 do godz. 11:00
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla Części I: W dniu 11 lipca 2014r w przetargu nieograniczonym na DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU W KRAKOWIE GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD dla Części I obejmującej dostawę mebli biurowych i regałów metalowych dla potrzeb budynku administracyjnego Oddziału w Krakowie GDDKiA, ul. Mogilska 25, jako najkorzystniejszą wybrano - ofertę nr 4 złożoną przez Pana Jacka Nowak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą J MEBEL, 32-075 Gołcza, Przbysławice 103, za cenę: 112 580,00 złotych (słownie: sto dwanaście tysięcy pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 Ustawy Pzp, na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Poniżej przedstawino wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w kryterium cena, obliczoną zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.1 SIWZ. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena, toteż punktacja przyznana Wykonawcom w tym kryterium jest równocześnie łączną punktacją. Numer oferty, Nazwa (firma) albo imię i nazwisko i adres siedziby wykonawcy lub adres zamieszkania, Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100% = łączna punktacja Oferta nr 4. J MEBEL Jacek Nowak 32-075 Gołcza, Przbysławice 103, cena oferty: 112 580,00 PLN, łączna punktacja 100 pkt, Oferta nr 5.Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ALTALENA Marek Guzik, Adam Wlazło 30-733 Kraków, ul. Bagrowa 9, cena oferty: 133 140 po poprawieniu omyłek rachunkowych: 134 440,00 PLN, łączna punktacja 83,74 pkt, Oferta nr 6.F.H.U. LIGNUM Piotr Chmielarz 31-270 Kraków, ul. Kluczborska 31/1, cena oferty; 124 365,00 PLN po poprawieniu omyłek rachunkowych 130 245,00 PLN, łączna punktacja: 86,44 pkt, INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla Części II: W przetargu nieograniczonym na DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU W KRAKOWIE GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD dla Części II - obejmującej dostawę mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb budynku Obwodu Drogowego w Grybowie Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Nowy Sącz, jako najkorzystniejszą wybrano - ofertę nr 4 złożoną przez Pana Jacka Nowak prowadzącego działalność pod nazwą J MEBEL, 32-075 Gołcza, Przbysławice 103, za cenę: 34 431,00 złotych (słownie: trzydzieści cztery tysiące czterysta trzydzieści jeden złotych 00/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 Ustawy Pzp, na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza. Poniżej przedstawiono wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w kryterium cena, obliczoną zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.1 SIWZ. W niniejszym postępowaniu jedynym kryte-rium oceny ofert jest cena, toteż punktacja przyznana Wykonawcom w tym kryterium jest równocześnie łączną punktacją. Numer oferty, Nazwa (firma) albo imię i nazwisko i adres siedziby wykonawcy lub adres zamieszkania, Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100% = łączna punktacja, Oferta nr 3. F.H.U. „DUET P. Potoniec, P.Wolak, W.Potoniec 33-300 Nowy Sacz, ul. Lwowska 72, cena oferty:46 636,97 PLN, Oferta nieoceniana. Oferta nr 4. J MEBEL Jacek Nowak 32-075 Gołcza, Przbysławice 103, cena oferty: 34 431,00 PLN, łączna punktacja 100 pkt. Oferta nr 5. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ALTALENA Marek Guzik, Adam Wlazło, 30-733 Kraków, ul. Bagrowa 9, cena oferty: 44 320,00 PLN, łączna punktacja: 77,69 pkt. Oferta nr 6. F.H.U. LIGNUM Piotr Chmielarz 31-270 Kraków, ul. Kluczborska 31/1, cena oferty 60 691,00 PLN, łączna punktacja: 56,73 pkt. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dla Części III: W przetargu nieograniczonym na DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DLA POTRZEB ODDZIAŁU W KRAKOWIE GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD dla Części III - obejmującej dostawę mebli biurowych dla potrzeb budynku w Babicy oraz Obwodu Drogowego w Suchej Beskidzkiej Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Wadowice, jako najkorzystniejszą wybrano - ofertę nr 4 złożoną przez Pana Jacka Nowak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą J MEBEL, 32-075 Gołcza, Przbysławice 103, za cenę: 11 617,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy sześćset siedemnaście złotych 00/100) uwzględniającą podatek VAT w wysokości 23%. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 Ustawy Pzp, na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza. Poniżej przedstawiono wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w kryterium cena, obliczoną zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.1 SIWZ. W niniejszym postępowaniu jedynym kryte-rium oceny ofert jest cena, toteż punktacja przyznana Wykonawcom w tym kryterium jest równocześnie łączną punktacją. Numer oferty, Nazwa (firma) albo imię i nazwisko i adres siedziby wykonawcy lub adres zamieszkania, Punktacja przyznana ofertom w kryterium cena 100% = łączna punktacja Oferta nr 1. TRYBON HOME Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k.31-414 Kraków, ul. Celarowska 32, cena oferty: 14 275,38 PLN, łączna punktacja: 81,38 pkt. Oferta nr 2. Zakład Produkcji Mebli DORMI Adam Wasiak, Teodorówka 7A, 38-450 Dukla, cena oferty: 12 825,21 PLN, łączna punktacja: 90,58 pkt. Oferta nr 3. F.H.U. „DUET P. Potoniec, P.Wolak, W.Potoniec, 33-300 Nowy Sacz, ul. Lwowska 72, cena oferty: 13 798,83 PLN, Oferta nieoceniana. Oferta nr 4. J MEBEL Jacek Nowak 32-075 Gołcza, Przbysławice 103, cena oferty: 11 617,00 PLN, łączna punktacja: 100 pkt Oferta nr 5. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ALTALENA Marek Guzik, Adam Wlazło 30-733 Kraków, ul. Bagrowa 9, cena oferty: 11 990 PLN, łączna punktacja: 96,89 pkt. Oferta nr 6. F.H.U. LIGNUM Piotr Chmielarz 31-270 Kraków, ul. Kluczborska 31/1, cena oferty: 15 325,00 PLN, łaczna punktacja: 75,80 pkt.
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Część I
    Jacek Nowak J MEBEL, 32-075 Gołcza, Przybysławice 103
    Część II
    Jacek Nowak J MEBEL, 32-075 Gołcza, Przybysławice 103
    Część III
    Jacek Nowak J MEBEL, 32-075 Gołcza, Przybysławice 103
    Cena: Część I
    112 580,00 złotych
    Część II
    34 431,00 złotych
    Część III
    11 617,00 złotych
    Data udzielenia zamówienia: Część I
    16.07.2014r
    Część II
    22.07.2014r
    Część III
    22.07.2014r
    Liczba otrzymanych ofert: Część I
    3 oferty
    Część II
    4 oferty
    Część III
    6 ofert
    Oferta z najniższą ceną: Część I
    112 580,00 złotych
    Część II
    34 431,00 złotych
    Część III
    11 617,00 złotych
    Oferta z najwyższa ceną: Część I
    134 440,00 złotych
    Część II
    60 691,00 złotych
    Część III
    15 325,00 złotych
    eniewitala@gddkia.gov.pl drukuj