Liczba gości: 14702
Data wszczęcia postępowania: 2014-02-06
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa


Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź,
telefon: (42) 2339606; faks (42) 233-96-08
email: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl
Przedmiot zamówienia: V ZMIANA TERMINU Kontynuacja projektu i budowy autostrady A-1 Stryków - węzeł Tuszyn na odcinku od km 295+850 do km 335+937,65 - Zadanie III odcinek od km 320+010 do km 335+937,65 (bez odcinka od km 322+150 do km 324+950)
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
„Kontynuacja projektu i budowy autostrady A-1 Stryków - węzeł Tuszyn na odcinku od km 295+850 do km 335+937,65 - Zadanie III odcinek od km 320+010 do km 335+937,65 (bez odcinka od km 322+150 do km 324+950)”.

ZAKRES ROBÓT:

Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
- wykonania prac projektowych związanych z: kontynuacją opracowywania istniejącej dokumentacji technicznej lub opracowaniem zmian w istniejącej dokumentacji technicznej lub w razie zaistnienia takiej konieczności wykonania nowej dokumentacji technicznej, odpowiadającej wymaganiom Zamawiającego określonym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym,
- wykonania prac projektowych związanych z: kontynuacją opracowywania istniejącej dokumentacji technicznej lub opracowaniem zmian w istniejącej dokumentacji technicznej lub w razie zaistnienia takiej konieczności wykonania nowej dokumentacji technicznej, odpowiadającym zaleceniom audytu bezpieczeństwa ruchu (GDDKiA.OŁ.Z-2.ZP/409a/49/2013),
- uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego określonych prawem wszystkich niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych, zgód, pozwoleń i innych dokumentów pozwalających na wykonanie robót budowlanych,
- kontynuacji budowy odcinka autostrady,
- kontynuacji przebudowy istniejącego węzła „Tuszyn” ,
- wykonania dokumentacji projektowej służącej uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych związanych z rezygnacją z budowy trzech Stacji Poboru Opłat (SPO) „Tuszyn I, II, III”
- wykonania dokumentacji projektowej służącej uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych związanych z rezygnacją z budowy tymczasowego Placu Poboru Opłat (PPO),
- kontynuacji przebudowy istniejących dróg w zakresie kolizji z autostradą,
- kontynuacji budowy dróg dojazdowych/serwisowych (obsługujących tereny przyległe do autostrady),
- kontynuacji budowy przejazdów awaryjnych oraz wjazdów awaryjnych na autostradę,
- kontynuacji budowy pasa technologicznego,
- kontynuacji budowy obiektów mostowych (wiaduktów autostradowych, wiaduktów drogowych, mostów autostradowych, mostów drogowych, przejść dla zwierząt) w ciągu autostrady i w ciągu dróg krzyżujących się z autostradą,
- kontynuacji budowy pozostałych obiektów inżynierskich,
- kontynuacji budowy przepustów pod autostradą i pod pozostałymi drogami oraz zjazdami;
- kontynuacji budowy systemu odwodnienia terenu, w tym urządzeń odwadniających korpus drogowy (rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia oczyszczające),
- kontynuacji wykonania urządzeń ochrony środowiska takich jak: zabezpieczenia akustyczne, przejścia
dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno – naprowadzającym, zieleń ochronna, szczelny system odprowadzenia wód opadowych, zbiorniki retencyjne, retencyjno – infiltracyjne, urządzenia podczyszczające wody opadowe z jezdni autostrady zbiorniki kompensacyjne dla płazów, uwzględniając zmiany opisane w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym,
- kontynuacji przebudowy kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej (urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, urządzenia melioracyjnych i hydrologicznych, urządzeń kolejowych),
- kontynuacji budowy oświetlenia drogowego, uwzględniając zmiany opisane w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym,
- kontynuacji budowy systemów: łączności autostradowej, zarządzania ruchem, gromadzenia danych statystycznych o ruchu, uwzględniając zmiany opisane w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym,
- oznakowania autostrady i dróg związanych oraz wyposażenia w urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego m.in.: bariery ochronne, osłony przeciwolśnieniowe i ogrodzenie autostrady,
- wzmocnienia podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich,
- oczyszczenia i udrożnienia istniejących urządzeń melioracyjnych, jeśli będzie to wymagane stosownymi decyzjami,
- po zakończeniu budowy do wykonania pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót i okresie usuwania wad,
- przywrócenia dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przed rozpoczęciem budowy,
- przywrócenia do stanu poprzedniego (w miarę istniejących możliwości) i naprawienie szkód powstałych w trakcie robót budowlanych na terenach, którymi GDDKiA dysponuje w ramach ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości ustalonych decyzją ZRID lub Wykonawca uzyskał prawo do czasowego zajęcia; odszkodowania a zmniejszenie wartości nieruchomości oraz zaspokojenie roszczeń wykupu nieruchomości w trybie art.124 ust. 5 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami obciążają GDDKiA,
- wykonania wszelkich innych robót jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Numer przetargu: 3/02/2014
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby Prace projektowe i Roboty wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie zostały ukończone w ustalonym Czasie na Ukończenie, tj. w ciągu 22 miesięcy od data zawarcia umowy
Wadium: 6 700 000,00 PLN (słownie: sześć milionów siedemset tysięcy złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ w wersji elektronicznej można pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej
Zamawiającego lub otrzymać odpłatnie w siedzibie Zamawiającego
w Łodzi, ul. Irysowej 2 – pok. nr 54:
- na nośniku elektronicznym Pendrive za kwotę 55 PLN,
- w wersji papierowej za kwotę 20 000 PLN.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą, koszt przesyłki
ponosi Wykonawca.
Miejsce składania ofert: UWAGA !!!
Zmiana terminu składania ofert
Informacja o zebraniu wykonawców: Zamawiający ustala zorganizowanie spotkania Wykonawców na dzień 26.02.2014r. o godz. 10:00 w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Zebranie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej (pok. nr 70). W trakcie spotkania Zamawiający sporządzi informację zawierającą zgłoszone na zebraniu pytania o wyjaśnienie treści SIWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań. Informacja z zebrania zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum Firm:
- BUDIMEX S.A., ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa - Lider
- STRABAG Sp. z o.o. 05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 10 - Partner
Cena: 327 041 625,00 PLN brutto
Data udzielenia zamówienia: 30.09.2014 r
Liczba otrzymanych ofert: 6
drukuj