2013-12-23 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa |
Konserwacja, przeglądy, naprawa i rozbudowa sieci Drogowych Stacji Pogodowych, tablic i znaków zmiennej treści, systemów klasyfikacji pojazdów oraz administrowanie danymi, zbieranie danych ze stacji, systemów klasyfikacji pojazdów i obrazów z kamer ich przechowywanie i zamieszczanie ich (link) na stronie internetowej.
ZMIANA NAZWY:
Konserwacja, przeglądy i naprawy drogowych stacji pogodowych, zintegrowanych z DSP kamer, tablic i znaków zmiennej treści oraz systemów klasyfikacji pojazdów, zbieranie danych ze stacji i obrazów z kamer, ich przechowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej. |
Konserwacja, przeglądy, naprawa i rozbudowa sieci Drogowych Stacji Pogodowych, tablic i znaków zmiennej treści, systemów klasyfikacji pojazdów oraz administrowanie danymi, zbieranie danych ze stacji, systemów klasyfikacji pojazdów i obrazów z kamer ich przechowywanie i zamieszczanie ich (link) na stronie internetowej.
ZMIANA NAZWY:
Konserwacja, przeglądy i naprawy drogowych stacji pogodowych, zintegrowanych z DSP kamer, tablic i znaków zmiennej treści oraz systemów klasyfikacji pojazdów, zbieranie danych ze stacji i obrazów z kamer, ich przechowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej. |
125/2013 |
48 miesięcy od daty podpisania umowy |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). |
Cena 100% |
SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.archiwum.gddkia.gov.pl od dnia publikacji w ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w siedzibie Zamawiającego, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro VII, pokój 713 |
Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: w sprawach proceduralnych: p. Sebastian Chada - telefon: +48 22 209 23 62, faks: +48 22 209 24 74; w sprawach merytorycznych: p. Eliza Skarżycka, telefon +48 22 209 23 98 |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7 pokój 713 do dnia 03.02.2014 r., do godz. 09:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT na
24.02.2014 r., do godz. 09:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT na
03.03.2014 r., do godz. 09:30 |
usługi |
ustawa Prawo zamówień publicznych |
nieograniczony |
|
|
|
|
|
TRAX elektronik A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński Sp. j., 31-352 Kraków, ul. Ks. Truszkowskiego 54 |
1 476 000,00 zł brutto |
28.03.2014 r. |
2 |
1 476 000,00 zł brutto |
1 790 046,16 zł brutto (po poprawieniu omyłek rachunkowych) |