Liczba gości: 2408
Data wszczęcia postępowania: 2013-12-23
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: Konserwacja, przeglądy, naprawa i rozbudowa sieci Drogowych Stacji Pogodowych, tablic i znaków zmiennej treści, systemów klasyfikacji pojazdów oraz administrowanie danymi, zbieranie danych ze stacji, systemów klasyfikacji pojazdów i obrazów z kamer ich przechowywanie i zamieszczanie ich (link) na stronie internetowej.

ZMIANA NAZWY:
Konserwacja, przeglądy i naprawy drogowych stacji pogodowych, zintegrowanych z DSP kamer, tablic i znaków zmiennej treści oraz systemów klasyfikacji pojazdów, zbieranie danych ze stacji i obrazów z kamer, ich przechowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej.
Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja, przeglądy, naprawa i rozbudowa sieci Drogowych Stacji Pogodowych, tablic i znaków zmiennej treści, systemów klasyfikacji pojazdów oraz administrowanie danymi, zbieranie danych ze stacji, systemów klasyfikacji pojazdów i obrazów z kamer ich przechowywanie i zamieszczanie ich (link) na stronie internetowej.

ZMIANA NAZWY:
Konserwacja, przeglądy i naprawy drogowych stacji pogodowych, zintegrowanych z DSP kamer, tablic i znaków zmiennej treści oraz systemów klasyfikacji pojazdów, zbieranie danych ze stacji i obrazów z kamer, ich przechowywanie i zamieszczanie na stronie internetowej.
Numer przetargu: 125/2013
Termin realizacji: 48 miesięcy od daty podpisania umowy
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.archiwum.gddkia.gov.pl od dnia publikacji w ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, w siedzibie Zamawiającego, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro VII, pokój 713
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami: w sprawach proceduralnych: p. Sebastian Chada - telefon: +48 22 209 23 62, faks: +48 22 209 24 74; w sprawach merytorycznych: p. Eliza Skarżycka, telefon +48 22 209 23 98
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7 pokój 713 do dnia 03.02.2014 r., do godz. 09:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT na
24.02.2014 r., do godz. 09:30
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT na
03.03.2014 r., do godz. 09:30
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAX elektronik A. Moryc, M. Tomecki, L. Turczyński Sp. j., 31-352 Kraków, ul. Ks. Truszkowskiego 54
Cena: 1 476 000,00 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 28.03.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: 1 476 000,00 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 1 790 046,16 zł brutto (po poprawieniu omyłek rachunkowych)
drukuj