Liczba gości: 9959
Data wszczęcia postępowania: 2013-12-10
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa, ul. Wronia 53
Prowadzący postepowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i budowa drogi ekspresowej S-19 na odcinku węzeł Sokołów Małopolski Północ (bez węzła) – Stobierna.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót oraz zarządzanie Kontraktem pn. Kontynuacja projektowania i budowa drogi ekspresowej S-19 na odcinku węzeł Sokołów Małopolski Północ (bez węzła) – Stobierna .

Wykonawca w ramach usługi zarządza, pełni kontrolę i nadzór inwestorski, a także współpracuje ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i promocji realizowanego Projektu unijnego.

Kontrakt na roboty budowlane będzie realizowany zgodnie z „Warunkami Kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę. COSMOPOLI CONSULTANTS, wydanie angielsko - polskie 2000. Tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999.

Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania przy udziale środków pochodzących z Unii Europejskiej oraz ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.

Wykonawca (zwany również „Konsultantem”) w ramach Umowy będzie wykonywał czynności przypisane Inżynierowi w wyżej wymienionych Warunkach Kontraktowych.

Zakres projektowania i budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku węzeł Sokołów Małopolski Północ (DK19) bez węzła – węzeł Sokołów Małopolski (DW875) – Stobierna”, nad którą sprawowany będzie nadzór nad projektowaniem i realizacją robót, obejmuje w szczególności:


1) kontynuację projektowania, po wcześniejszej analizie i dokonaniu optymalizacji dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Inwestora wymaganych decyzji administracyjnych, w tym Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZnRID);
2) wykonanie robót budowalnych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji na użytkowanie.
Projektowanie i budowa zostaną wykonane w oparciu o wymagania zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU), dla przedmiotowego odcinka drogi ekspresowej S19.

W/w zakres kontynuacji projektowania i budowy drogi S19, obejmuje w szczególności:
1. budowę odcinka drogi ekspresowej klasy S o długości 12,5 km,
2. budowę węzła drogowego Sokołów Małopolski (DW875),
3. budowę i przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową,
4. budowę dróg obsługujących tereny przyległe do projektowanego pasa drogowego,
5. budowę dróg technologicznych dla potrzeb prowadzenia robót budowlanych,
6. budowę obiektów inżynierskich,
7. budowę chodników dla pieszych i ścieżek rowerowych,
8. budowę wjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,
9. budowę MOP-ów.
10. budowę systemu odwodnienia korpusu drogowego (rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia podczyszczające, zbiorniki
retencyjne, przepompownie i inne),
11. budowę urządzeń ochrony środowiska takich jak zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z
ogrodzeniem ochronno-naprowadzającym, zieleń, system odprowadzenia wód opadowych, zbiorniki retencyjne, urządzenia podczyszczające
wody opadowe z jezdni drogi ekspresowej,
12. budowę infrastruktury dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej oraz MOP w tym sieci elektroenergetyczne,
sieci wodociągowe, sieci i urządzeń oczyszczających ścieki sanitarne, kanalizację deszczową wraz z urządzeniami podczyszczającymi i inne,
13. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury podziemnej,
14. budowę oświetlenia drogowego,
15. organizację ruchu (oznakowanie poziome i pionowe z wyposażeniem), urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
16. wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz zapewnienie
stateczności skarp,
17. oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
18. wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne
tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót oraz w okresie usuwania wad i usterek,
19. przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, do stanu przed rozpoczęciem budowy,
20. wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną
przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
21. wszelkie roboty związane z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją (w tym budynków i budowli).
22. zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy,
23. wycinka istniejącej zieleni,
24. zagospodarowanie terenu zielenią,
25. wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
26. opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji.
27. uzyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na użytkowanie inwestycji.
Numer przetargu: GDDKiA O/Rz-R2–4451/D/9/2013
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Data rozpoczęcia realizacji Usługi jest tożsama z datą podpisania Umowy. Konsultant zobowiązuje się świadczyć Usługę w terminie uwzględniającym:
a)Okres pełnienia Usługi wsparcia Zamawiającego przez Konsultanta na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na projektowanie i realizację Robót (3 m-ce).
b)Okres projektowania oraz wykonywania Robót w toku realizacji Kontraktu (termin obejmuje również okresy zimowe) (39 m-cy).
c)Okres Przeglądów i Rozliczenia Kontraktu do wystawienia Świadectwa Wykonania (12 m-cy).
d)Ostateczne rozliczenie Kontraktu do wystawienia Ostatecznego Świadectwa Płatności (3 m-ce).
Konsultant zobowiązuje się do udziału w rozstrzyganiu ewentualnych sporów pomiędzy stronami Kontraktu oraz udziału w Przeglądach gwarancyjnych.
W chwili zawarcia Umowy Zamawiający na potrzeby obliczenia wartości zamówienia publicznego szacuje, że czas realizacji Usługi będzie wynosił: 57 miesięcy.
Czas realizacji umowy może być dłuższy lub krótszy od wskazanego czasu i zależy od faktycznego czasu realizacji poszczególnych etapów Kontraktu. Takie wydłużenie lub skrócenie czasu realizacji Usługi, nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 – Prawa Zamówień Publicznych.
Czas pełnienia Usługi wsparcia Zamawiającego przez Konsultanta, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia na realizację Kontraktu, jest terminem szacunkowym. W przypadku korzystania z Usługi wsparcia Zamawiającego przez Konsultanta, Konsultant jest zobowiązany zapewnić Personel odpowiedni do potrzeb określonych przez Zamawiającego.
W przypadku pełnienia Usługi wsparcia Zamawiającego przez Konsultanta może następować zawieszenie świadczenia Usługi (do 3 miesięcy) do czasu zawarcia Kontraktu z Wykonawcą. Zawieszenie może następować także w przypadku wyłonienia nowego Wykonawcy lub nowych Wykonawców. Termin zawieszenia może ulec zmianie. Zawieszenie następuje w drodze pisemnego poinformowania Konsultanta przez Kierownika Projektu ze wskazaniem daty rozpoczęcia zawieszenia Usługi.
Data wznowienia realizacji Usługi po okresie zawieszenia, zostanie wyznaczona poleceniem Kierownika Projektu najpóźniej w terminie 14 dni przed datą wznowienia realizacji Usługi z poniższym zastrzeżeniem.
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w zakresie czasu pełnienia Usługi wsparcia Zamawiającego przez Konsultanta tj.:
1) rezygnacji z Usługi wsparcia Zamawiającego przez Konsultanta;
2) skrócenia lub przedłużenia okresu świadczenia przez Konsultanta Usługi wsparcia Zamawiającego.
W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego ze świadczenia Usługi wsparcia Zamawiającego, a także w sytuacji zawieszenia świadczenia Usługi, Konsultantowi nie przysługuje wynagrodzenie ani roszczenie o dodatkowe płatności, a w szczególności zwrot kosztów lub odszkodowanie z tytułu utraconych korzyści.
W przypadku wydłużenia lub skrócenia Usługi wsparcia Zamawiającego, Konsultant jest uprawniony do otrzymania wynagrodzenia za okres rzeczywistego pełnienia Usługi, na zasadach określonych w Umowie.

Planowany termin rozpoczęcia umowy na projektowanie i budowę, nad którą sprawowane będzie zarzadzanie i nadzór będący przedmiotem zamówienia to: drugi kwartał 2014 r.

Zamawiający informuje, że termin realizacji zamówienia „Kontynuacja projektowania i budowa drogi ekspresowej S-19 na odcinku węzeł Sokołów Małopolski Północ (bez węzła) – Stobierna stanowi kryterium oceny ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy ww robót budowlanych. Zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin wykonania” Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia na roboty budowlane został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 33 miesiące od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie). Do czasu realizacji nie wlicza się okresów zimowych (od dnia 15 grudnia do dnia 15 marca). Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 miesięcy od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie).
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria ocen:
Cena – 60 % = 60 pkt
Metodyka – 40% = 40 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 6,00 PLN + koszt przesyłki.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Agnieszka Sroczyk- Wydział Zamówień Publicznych
Miejsce składania ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów
Kancelaria
do dnia 21.01.2014r.
do godz. 11:00
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 21-01-2014r. na dzień 31-01-2014r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 31-01-2014r. na dzień 21-02-2014r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 21-02-2014 r. na dzień 03-03-2014r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 03-03-2014 r. na dzień 31-03-2014r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 31-03-2014 r. na dzień 02-04-2014r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum:
SAFEGE – Lider
15-27 rue du Port,
Parc de l’Ile,
92000 Nanterre, Francja

CERTUSVIA Sp. z o.o. - Partner
ul. Szaserów 19 lok. 12
04-293 Warszawa
Cena: 14.129.429,43 PLN brutto
Data udzielenia zamówienia: 22.09.2014
Liczba otrzymanych ofert: 9
Oferta z najniższą ceną: ECMG GmbH – Lider konsorcjum
Zelinkagasse 10,
1010 Wiedeń

SGS Sp. z o. o. – Partner konsorcjum
ul. Bema 83,
01-233 Warszawa
9.775.964,97 PLN brutto
Oferta z najwyższa ceną: URS Polska Sp. z o.o.
ul. Rejtana 17,
02-516 Warszawa
21.797.392,37 PLN brutto
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj