Liczba gości: 18692
Data wszczęcia postępowania: 2013-12-04
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad.
Prowadzący postępowanie: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
Przedmiot zamówienia: UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW
Budowa obwodnicy Inowrocławia w ciągu drogi krajowej nr 15 i 25. Etap I od DK 15 do DK 25
Opis przedmiotu zamówienia: Budowa obwodnicy Inowrocławia w ciągu drogi krajowej nr 15 i 25 obejmuje w szczególności:
1. Budowę odcinka drogi krajowej nr 15/25 długości około 18,9 km,
Główne parametry techniczne drogi:
klasa drogi – GP,
prędkość projektowa – 80 km/h,
obciążenie nawierzchni - 115 kN/oś,
kategoria ruchu – KR5,
ilość jezdni – 2 po 2 pasy ruchu w każdym kierunku,
szerokość pasa ruchu – 3,50 m,
szerokość pobocza ziemnego – 1,5 m,
szerokość pasa dzielącego (bez opasek) – 4,00 m,
szerokość opasek wewnętrznych - 2x0,50 m,
pochylenie poprzeczne nawierzchni na prostej - 2,0%,
skrajnia pionowa - 4,70 m,
klasa obciążeń obiektów - A + Stanag 150,
2. Budowę węzłów drogowych „Latkowo”, „Jacewo” i „Tupadły”
3. Budowę obiektów inżynierskich (WO, MO, WD, PG, PZ) ,
4. Przebudowę istniejącej sieci dróg publicznych i dróg wewnętrznych, budowę chłodników i zatok autobusowych,
5. Budowę wzdłuż obwodnicy dróg wewnętrznych wraz ze zjazdami na przyległe działki,
6. Budowę przepustów drogowych o funkcji hydrologicznej, ekologicznej i mieszanej,
7. Wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu m.in. stałej organizacji ruchu, barier ochronnych, osłon przeciwolśnieniowych, balustrad, oświetlenia, ogrodzenia,
8. Budowa stacji pogodowych,
9. Budowę systemu odwodnienia, w tym rowy drogowe, zbiorniki retencyjno - infiltracyjne, kanalizacja deszczowa, drenaż, osadniki i separatory, przepompownie wód deszczowych, grodzie i zastawki,
10. Budowę wjazdów, zjazdów i przejazdów awaryjnych,
11. Przebudowa cieków wodnych w tym kanału Smyrni oraz rowów i urządzeń melioracyjnych, oczyszczenie, udrożnienie i właściwe zabezpieczenie (odcięcie) istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego działania urządzeń melioracyjnych przejmujących wody z terenu i z pasa drogowego,
12. Usunięcie i nasadzenie drzew i krzewów oraz przeniesienie roślin objętych ochroną,
13. Budowę i przebudowę urządzeń infrastruktury podziemnej i naziemnej m.in. sieci wodociągowej,
sieci solankowej, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci telekomunikacyjnej, sieci elektroenergetycznej wysokiego, średniego i niskiego napięcia, sieci gazowej wysokiego, średniego i niskiego ciśnienia związaną z likwidacją kolizji,
14. Przebudowę infrastruktury kolejowej w tym: urządzeń elektroenergetycznych, urządzeń sterowania ruchem, urządzeń telekomunikacyjnych i sieci trakcyjnej związaną z likwidacją kolizji,
15. Wykonanie urządzeń ochrony środowiska m.in. ogrodzeń, wygrodzeń naprowadzających, przejść dla zwierząt, ekranów akustycznych,
16. Rozbiórkę obiektów budowlanych,
17. Likwidację przejazdów kolejowych,
18. Likwidację i wykonanie otworu wiertniczego studziennego, ujmującego wodę podziemną z utworów czwartorzędowych na ujęciu komunalnym dla miasta Inowrocławia w Trzaskach,
19. Budowę i przebudowę innych obiektów i urządzeń wyżej nie wymienionych,
20. Wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
21. Wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót oraz w okresie usuwania wad,
22. Przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu przed rozpoczęciem budowy, w tym zimowe utrzymanie,
23. Wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia obwodnicy do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z remontem nawierzchni dróg przekazywanych samorządom po oddaniu obwodnicy do użytkowania i zmianą organizacji ruchu w szczególności oznakowania kierunkowego,
24. Wszelkie roboty związane z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją,
25. Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy,
26. Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
27. Opracowanie dokumentacji projektowej w tym:
a) dokonanie zmian (Raport oddziaływania na środowisko wraz ponowną ocena oddziaływania na środowisko oraz zmianą decyzji ZRID) w zakresie ekranów akustycznych na podstawie Analizy akustycznej opracowanej w listopadzie 2013 r.
b) Projekt Zamiennej Organizacji Ruchu w zakresie czasowego oznakowania na węźle Latkowo uwzgledniającego etapowanie robót, oraz oznakowania kierunkowego dla obwodnicy Inowrocławia, wraz z wszelkimi opiniami i zatwierdzeniem,
c) Projekt Stałej Organizacji Ruchu w zakresie oznakowania kierunkowego dla odcinka drogi krajowej przewidzianego do przekazania samorządom po wybudowaniu obwodnicy, wraz z wszelkimi opiniami i zatwierdzeniem, uwzgledniający zmianę przebiegu dróg krajowych,
d) Materiały niezbędne do zgłoszenia robót w zakresie remontu nawierzchni dróg na terenie miasta Inowrocławia przekazywanych samorządom po oddaniu obwodnicy do użytkowania,
e) opracowanie koniecznych projektów wykonawczych branżowych, technologicznych, warsztatowych,
f) dokonanie ewentualnych zmian – rozwiązań projektowych przyjętych w Projekcie Budowlanym w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych. Zmiany te nie mogą powodować zmiany w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
28.Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
29.Złożenie kompletu dokumentów umożliwiających skuteczne wystąpienie Zamawiającego z wnioskiem o wydanie i otrzymanie decyzji Pozwolenie na Użytkowanie.
Numer przetargu: 104/2013
Termin realizacji: Zamawiający wymaga aby termin realizacji nie był dłuższy niż 30 miesięcy od daty zawarcia umowy. Do czasu realizacji nie wlicza się okresów zimowych (od 15 grudnia do 15 marca). Minimalny termin realizacji wynosi 27 miesięcy od daty zawarcia umowy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin realizacji”.
Wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert będą zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości: 4 000 000,00 PLN (słownie złotych: cztery miliony 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:
1.Cena - 90%
2.Termin realizacji - 5%
3.Okres gwarancji jakości - 5%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załacznikami jest dostępny na niniejszej stronie internetowej zamawiającego (wiersz Załącznik)
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Do kontaktowania się z Wykonawcami wyznaczony jest:
Grzegorz Kończak
tel +48 52 323 45 73, faks +48 52 323 45 04
Termin składania wniosków: 2014-01-17 00:00:00
Miejsce składania wniosków: UWAGA!
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW
SKŁADANIE WNIOSKÓW
Wnioski powinny być złożone w siedzibie Zamawiającego:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
w terminie do dnia 17.01.2014 r. do godz.10:00 (piętro 1, pokój 23)
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: ograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 7 złożona przez Wykonawcę: KONSORCJUM FIRM: 1. MIRBUD S.A., 96-100 Skierniewice, ul. Unii Europejskiej 18 – Lider 2. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o., 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Żelazna 3 - Partner
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSORCJUM FIRM:
1. MIRBUD S.A., 96-100 Skierniewice, ul. Unii Europejskiej 18 – Lider
2. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o., 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Żelazna 3 - Partner
Cena: 359 004 597,86 PLN
(słownie: trzysta pięćdziesiąt dziewięć milionów cztery tysiące pięćset dziewięćdziesiąt siedem 86/100 PLN)
Data udzielenia zamówienia: 05.11.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: 7
Oferta z najniższą ceną: 359 004 597,86 PLN
Oferta z najwyższa ceną: 425 383 607,87 PLN
drukuj