Liczba gości: 2270
Data wszczęcia postępowania: 2013-10-28
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
Przedmiot zamówienia: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NA 30.12.13
Likwidacja skutków zdarzeń na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie nr I drogi administrowane przez Rejony w Mławie, Płocku, Płońsku, Przasnyszu.
Zadanie nr II drogi administrowane przez Rejony w Bożej Woli, Ostrołęce i Ostrowi Maz.
Zadanie nr III drogi administrowane przez Rejony w Grójcu, Ożarowie Maz., Radomiu i Zwoleniu.
Zadanie nr IV drogi administrowane przez Rejony w Garwolinie, Mińsku Maz. i Siedlcach.
Opis przedmiotu zamówienia: Likwidacja skutków zdarzeń na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Warszawie, w podziale na zadania:
Zadanie nr I drogi administrowane przez Rejony w Mławie, Płocku, Płońsku, Przasnyszu.
Zadanie nr II drogi administrowane przez Rejony w Bożej Woli, Ostrołęce i Ostrowi Maz.
Zadanie nr III drogi administrowane przez Rejony w Grójcu, Ożarowie Maz., Radomiu i Zwoleniu.
Zadanie nr IV drogi administrowane przez Rejony w Garwolinie, Mińsku Maz. i Siedlcach.
Numer przetargu: 106/2013
Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zadanie nr I – 24 miesiące od wydania polecenia rozpoczęcia realizacji Usługi przez Zamawiającego. Rozpoczęcie nastąpi w ciągu 7 dni od wydania przez Zamawiającego polecenia rozpoczęcia realizacji Usługi.
Zadanie nr II – 24 miesiące od daty podpisania umowy.
Zadanie nr III - 24 miesiące od wydania polecenia rozpoczęcia realizacji Usługi przez Zamawiającego. Rozpoczęcie nastąpi w ciągu 7 dni od wydania przez Zamawiającego polecenia rozpoczęcia realizacji Usługi.
Zadanie nr IV - 24 miesiące od daty podpisania umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na każde zadanie na które składa ofertę w wysokości:
Zadanie I - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100),
Zadanie II - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100),
Zadanie III - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100),
Zadanie IV - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego: www.archiwum.gddkia.gov.pl
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych Panią Monikę Bogusz, pokój 729,
tel. (22) 209 23 91, fax. (22) 810 94 13;
- w sprawach merytorycznych Panią Elizę Skarżycką,
tel., +48 (22) 209 23 67.
Miejsce składania ofert: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NA 30.12.13
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, VII piętro, pokój 729 do dnia 09.12.2013 r. do godz. 09:30.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Postępowanie unieważniono z pow: W zakresie Zad I - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie działając w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907, z poź. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 Poz 907, z poź. zm.) zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu wybrano, jako najkorzystniejszą: W zakresie zadania 2 Ofertę nr 2 złożoną przez Wardex Andrzej Wardak, 05-250 Radzymin, Słupno, ul. Żeromskiego 54A, z ceną: 1 498 176,00 zł brutto. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 2: Ofertę najkorzystniejszą wybrano zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 14 (IDW). Oferta wybrana otrzymała najwyższą liczbę punktów (100,00) obliczonych zgodnie z wzorem opisanym w pkt 14.2. SIWZ (IDW). W zakresie zadania 4 Ofertę nr 2 złożoną przez Wardex Andrzej Wardak, 05-250 Radzymin, Słupno, ul. Żeromskiego 54A, z ceną: 1 389 312,00 zł brutto. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla zadania nr 4 : Ofertę najkorzystniejszą wybrano zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 14 (IDW). Oferta wybrana otrzymała najwyższą liczbę punktów (100,00) obliczonych zgodnie z wzorem opisanym w pkt 14.2. SIWZ (IDW).
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zad II - Wardex Andrzej Wardak, 05-250 Radzymin, Słupno, ul. Żeromskiego 54A
zad III - FUH Rowtern Robert Nogal, ul. Lipowa 15, 05-600 Grójec i FUH Tertrans Teresa Nogal, ul. Lipowa 15, 05-600 Grójec
Zad IV - Wardex Andrzej Wardak, 05-250 Radzymin, Słupno, ul. Żeromskiego 54A
Cena: Zad II - 1 498 176,00 zł brutto
Zad III - 1 285 632,00 zł brutto
Zad IV - 1 389 312,00 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: Zad II - 07.01.2014r.
Zad III - 06.02.2014r.
Zad IV - 07.01.2014r.
Liczba otrzymanych ofert: Zad II - 1
Zad III - 2
Zad IV - 1
Oferta z najniższą ceną: Zad II - 1 498 176,00 zł brutto
Zad III - 495 460,80 zł brutto
Zad IV - 1 389 312,00 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: Zad II - 1 498 176,00 zł brutto
Zad III - 1 285 632,00 zł brutto
Zad IV - 1 389 312,00 zł brutto
mbogusz@gddkia.gov.pl drukuj