Liczba gości: 1797
Data wszczęcia postępowania: 2013-10-04
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
reprezentowany przez Oddział w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
adres Oddziału: ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: +48 12 417 21 79, 417 21 83, 417 21 72
fax: +48 12 411 01 18
Przedmiot zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej (PID) w Oddziale w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Opis przedmiotu zamówienia: Obsługa Punktu Informacji Drogowej (PID) w Oddziale w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie zbierania, gromadzenia i przekazywania informacji o warunkach ruchu na drogach krajowych województwa małopolskiego.
Numer przetargu: GDDKiA O/KR/R-2mp/284/62/U/2013
Termin realizacji: 1. Zamawiający wymaga świadczenia usług w okresie: od 31 października 2013 roku od godz. 07:00 do 31 października 2015 roku do godz. 07:00.
2. Okres świadczenia usługi może ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty umowy.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących nie podpisaniem umowy przed dniem 31 października 2013 roku, świadczenie usługi rozpocznie się w dniu następnym po dniu podpisania umowy.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - bezplatnie ze strony internetowej Zamawiającego,
- na wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiajacego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303.
Koszt SIWZ: 12,00 PLN
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Przyjemska
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303
14.10.2013r do godz. 10:30
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 28 października 2013 roku jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 6 złożoną przez Podhalańskie Drogi Sp. z o.o. ul. Składowa 12c, 34-400 Nowy Targ za cenę ofertową 350 304,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy trzysta cztery złote 00/100) w tym 23% podatek VAT. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Poniższe zestawienie przedstawia wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w kryterium cena, obliczoną zgodnie z wzorem określonym w pkt 13.1 SIWZ. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert była cena, toteż punktacja przyznana Wykonawcom w tym kryterium jest równocześnie łączna punktacją: SERWIS Sp. z o.o. Potok Wielki, pkt 84,65 Man Broker Sp. z o.o. Gdańsk, oferta nieoceniana Tomasz Mazur „SERWIS KADR” Ostrowiec Świętokrzyski, pkt 84,21 Konsorcjum Operator Usług Publicznych Sp.K.S.C. Agent 116 Szczecin Operator Usług Pu-blicznych Sp.K.S.C. Agent 117 Szczecin, oferta nieoceniana Tomasz Barczyk VIA SERWIS Daleszyce, oferta nieoceniana Podhalańskie Drogi Sp. z o.o. Nowy Targ, pkt 100
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Drogi Sp. z o.o. ul. Składowa 12c, 34-400 Nowy Targ
    Cena: 350 304,00 PLN
    Data udzielenia zamówienia: 04.11.2013r
    Liczba otrzymanych ofert: 6
    Oferta z najniższą ceną: 350 304,00 PLN
    Oferta z najwyższa ceną: 477 218,00 PLN
    mprzyjemska@gddkia.gov.pl drukuj