Liczba gości: 1720
Data wszczęcia postępowania: 2013-09-17
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
35-959 Rzeszów, ul. Legionów nr 20
Przedmiot zamówienia: Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie i Rejonów
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Zaopatrzenie w materiały biurowe dla GDDKiA Oddział w Rzeszowie i Rejonów
Numer przetargu: GDDKiA O/Rz-R2–4451/R/12/2013
Termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 2 ust. 6 istotnych dla stron postanowień umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 7.000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100 pkt
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25.
SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą.
Cena brutto: 4,00 zł + koszt przesyłki.
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Paweł Kloc - Wydział Zamówień Publicznych
Miejsce składania ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów
Kancelaria
do dnia 27.09.2013r.
do godz. 11:00
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert w w/w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przesuwa się z dnia 27 września 2013r. na dzień 01 października 2013r.; godziny oraz miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RESGRAPH Sp. z o. o.
ul. Boya Żeleńskiego 19
35-105 Rzeszów
Cena: cena brutto: 282.005,29 zł
Data udzielenia zamówienia: 06.11.2013
Liczba otrzymanych ofert: 3
Oferta z najniższą ceną: RESGRAPH Sp. z o. o.
ul. Boya Żeleńskiego 19
35-105 Rzeszów
cena brutto: 282.005,29 zł
Oferta z najwyższa ceną: „HURT-PAPIER”
Ryszard Cebula Sp. J.
ul. Podkarpacka 57B
35-082 Rzeszów
cena brutto: 338.547,89 zł
pkloc@gddkia.gov.pl drukuj