Liczba gości: 1652
Data wszczęcia postępowania: 2013-08-30
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: Wykonanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej umożliwiającej przekazanie gruntów zajętych pod pasy drogowe dróg wskazanych w załączonym wykazie odcinków dróg w podziale na 5 zadań
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej umożliwiającej przekazanie gruntów zajętych pod pasy drogowe dróg wskazanych w załączonym wykazie odcinków dróg oraz na załącznikach graficznych, które zostały na podstawie protokołów przekazania – przejęcia (w załączeniu) przekazane właściwym zarządcom dróg tj. odpowiednio Wójtowi Gminy Jabłonna, Burmistrzowi Miasta i Gminy Białobrzegi, Zarządowi Powiatu Białobrzeskiego, Zarządowi Powiatu Radomskiego, Burmistrzowi Wyszkowa, Wójtowi Gminy Klembów, Burmistrzowi Gostynina, Zarządowi Powiatu Płockiego, Wójtowi Gminy Belsk Duży, Zarządowi Powiatu Gostynińskiego, Wójtowi Gminy Stara Błotnica, w podziale na 5 zadań:
Zadanie nr 1 obejmuje pozycje lp. 1-9 załączonego wykazu odcinków dróg (dot. podziału ok. 90 działek),
Zadanie nr 2 obejmuje pozycje lp. 10-20 załączonego wykazu odcinków dróg (dot. podziału ok. 150 działek),
Zadanie nr 3 obejmuje pozycje lp. 21-32, 33-35 załączonego wykazu odcinków dróg (dot. podziału ok. 165 działek),
Zadanie nr 4 obejmuje pozycje lp. 36-37, 38-39, 47-50 załączonego wykazu odcinków dróg (dot. podziału ok. 40 działek),
Zadanie nr 5 obejmuje pozycje lp. 40-46 załączonego wykazu odcinków dróg (dot. podziału ok. 55 działek).
Numer przetargu: 81/2013
Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 420 dni od daty zawarcia umowy w tym:
a) etap I
Wykonanie projektów podziału:
- termin realizacji zamówienia rozpocznie się z dniem zawarcia umowy i będzie trwał 330 dni (w tym terminie zawarte są: 14-dniowy termin na odbiór przez Zamawiającego wykonanych projektów podziału, 60-dniowy termin na uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu projektu podziału oraz 14-dniowy termin na odbiór przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji dotyczącej etapu I),
b) etap IIa
Ujawnienie podziałów w księgach wieczystych prowadzonych przez właściwe miejscowo Sądy Rejonowe:
- termin realizacji zamówienia rozpocznie się z dniem uzyskania przez Wykonawcę ostatecznych decyzji zatwierdzających projekty podziału przedmiotowych działek i będzie trwał 90 dni,
c) etap IIb
Wykonanie stabilizacji granic pasa drogowego na nowoutworzonych granicach dróg krajowych z drogami niższej kategorii:
- termin realizacji zamówienia rozpocznie się z dniem uzyskania przez Wykonawcę ostatecznych decyzji zatwierdzających projekty podziału i będzie trwał 45 dni,
- termin odbioru wykonanej stabilizacji granic pasa drogowego na nowoutworzonej granicy drogi krajowej z drogą niższej kategorii przez Zamawiającego wynosi 14 dni.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na każde zadanie na które składa ofertę w wysokości:
Zadanie nr 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł)
Zadanie nr 2: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł)
Zadanie nr 3: 1.650,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt zł)
Zadanie nr 4: 400,00 zł (słownie: czterysta zł)
Zadanie nr 5: 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.archiwum.gddkia.gov.pl, w siedzibie Zamawiającego, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro VII, pokój 714 lub za pobraniem pocztowym (10.00 PLN + koszt przesyłki).
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych: p. Joanna Gomoradzka - telefon: +48 22 209 24 63, faks: +48 22 810 03 27;
- w sprawach merytorycznych: p. Elżbietę Zagulską, telefon +48 22 209 24 22.
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa piętro 7 pokój 714 do dnia 09-09-2013r. do godz. 09:30.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Cena: Zadanie 1 - 66420,00
Zadanie 2 - 64575,00
Zadanie III - 71032,50
Zadanie IV - 48954,00
Zadanie V - 37884,00
Data udzielenia zamówienia: Zadanie 1 - 08-10-2013r.,
Zadanie 2 - 14-10-2013r.,
Zadanie 3 - 14-10-2013r.,
Zadanie 4 - 08-10-2013r.,
Zadanie 5 - 22-10-2013r.
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie 1 - 6
Zadanie 2 - 7
Zadanie 3 - 9
Zadanie 4 - 4
Zadanie 5 - 6
Oferta z najniższą ceną: Zadanie 1 - 66420,00
Zadanie 2 - 64575,00
Zadanie 3 - 71032,50
Zadanie 4 - 39360,00
Zadanie 5 - 37884,00
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie 1 - 265680,00
Zadanie 2 - 339480,00
Zadanie 3 - 487080,00
Zadanie 4 - 118080,00
Zadanie 5 - 124476,00
drukuj