Liczba gości: 1409
Data wszczęcia postępowania: 2013-07-29
Zamawiający: GDDKiA Oddział w Warszawie
03-808 WARSZAWA
ul. MIŃSKA 25
Przedmiot zamówienia: Wykonanie naprawy kompleksowej (doprowadzenie do pełnej sprawności) sprzętu do zimowego utrzymania dróg - naprawa kompleksowa (doprowadzenie do pełnej sprawności) posypywarek w podziale na 3 zadania
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie naprawy kompleksowej (doprowadzenie do pełnej sprawności) sprzętu do zimowego utrzymania dróg - naprawa kompleksowa (doprowadzenie do pełnej sprawności) posypywarek w podziale na 3 zadania:
Zadanie nr 1 – naprawa kompleksowa (doprowadzenie do pełnej sprawności) 7 szt. solarek marki Schmidt,
Zadanie nr 2 – naprawa kompleksowa (doprowadzenie do pełnej sprawności) 2 szt. solarek marki Acometis,
Zadanie nr 3 – naprawa kompleksowa (doprowadzenie do pełnej sprawności) 2 szt. piaskarek.
Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również „SIWZ” lub „specyfikacją”.
Numer przetargu: 69/2013
Termin realizacji: Termin realizacji zamówienia:
- dla zadania nr 1 - 60 dni od dnia podpisania umowy
- dla zadania nr 2 - 40 dni od dnia podpisania umowy
- dla zadania nr 3 - 30 dni od dnia podpisania umowy
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na każde zadanie na które składa ofertę w wysokości:
Zadanie nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych).
Zadanie nr 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych).
Zadanie nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa lub za pobraniem pocztowym (20,00PLN + koszt przesyłki)
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych p. Wanda Osuch, p.714, tel. (22) 209 24 63, fax. (022) 810 03 27
- w sprawach merytorycznych: p. Marcin Białas – telefon +48 22 209 23 97,
Miejsce składania ofert: W siedzibie Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińka 25, 03-808 Warszawa, VII piętro, pokój 714, do dnia 06.08.2013 r. do godz. 09:30
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Postępowanie unieważniono z pow: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie działając w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z póżn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia w zakresie zadania nr 1, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: zadanie nr 1 - unieważniono
zadanie nr 2 - OZAMET Sp. z o.o., 10-467 Olsztyn, ul. Sprzętowa 3c
zadanie nr 3 - P.H.U. DANROB Najman Robert, Najman Daniel, Najman Paweł s.c., 28-500 Kazimierza Wlk., ul. Przemysłowa 8
Cena: zadanie nr 2 - 117 957,00 zł brutto
zadanie nr 3 - 80 032,41 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: zadanie nr 2 - 03.09.2013
zadanie nr 3 - 29.08.2013
Liczba otrzymanych ofert: zadanie nr 1 - 2
zadanie nr 2 - 1
zadanie nr 3 - 1
Oferta z najniższą ceną: zadanie nr 1 - 510 450,00 zł brutto
zadanie nr 2 - 117 957,00 zł brutto
zadanie nr 3 - 80 032,41 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: zadanie nr 1 - 536 225,88 zł brutto
zadanie nr 2 - 117 957,00 zł brutto
zadanie nr 3 - 80 032,41 zł brutto
www.archiwum.gddkia.gov.pl drukuj