Liczba gości: 1713
Data wszczęcia postępowania: 2013-07-17
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa
reprezentowany przez Oddział w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
adres Oddziału: ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
telefon: +48 12 417 21 79, 417 21 83, 417 21 72
fax: +48 12 411 01 18
Przedmiot zamówienia: Zarządzanie projektem Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko:
„Budowa kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w km 692+200
w miejscowości Jawornik” wraz z nadzorem nad realizacją robót
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zarządzaniu Projektem Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w zakresie budowy kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w km 692+200 w miejscowości Jawornik” w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót.
Zamierzenie budowlane objęte powyższym Projektem obejmuje w szczególności:
• budowę kładki dla pieszych w km 692+200 drogi krajowej nr 7;
• budowę obustronnych dojść do kładki wraz z poboczami,
• budowę odwodnienia liniowego;
• budowę drogi dojazdowej;
• budowę kanalizacji deszczowej Φ200mm i odwodnienia powierzchniowego;
• budowę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV (linia kablowa doziemna), w zakresie: budowy zasilania obiektu kładki, budowy iluminacji konstrukcji, budowy zasilania wind, budowy instalacji monitoringu, budowy instalacji ogrzewania;
• przebudowę sieci elektroenergetycznych NN 0,4kV (linia napowietrzna oświetlenie);
• przebudowę sieci teletechnicznej;
• przebudowę sieci wodociągowej;
• przebudowę sieci gazowej średniego ciśnienia;.
Wykonawca w ramach usługi zarządza, pełni kontrolę i nadzór inwestorski oraz wypełnia obowiązki wynikające z procedur POIiŚ (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko), a także współpracuje ze służbami Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości i promocji realizowanego Projektu.
Numer przetargu: GDDDKiA O/KR/R-2at/284/44/U/2013
Termin realizacji: Szacuje się, że czas realizacji Usługi, będzie wynosił 29 miesięcy licząc od daty wydania polecenia rozpoczęcia usługi.
Na okres ten składa się:
- 14 miesięcy - zarządzanie i nadzór nad realizacją robót wykonywanych w okresie podstawowym (w tym weryfikacja dokumentacji projektowej),
- do 3 miesięcy (ewentualnie) - zarządzanie i nadzór nad realizacją robót wykonywanych w okresie ewentualnego wydłużenia czasu wykonywania robót (w okresie Rezerwy),
- 12 miesięcy po wystawieniu Świadectwa Przejęcia – nadzór nad usuwaniem przez Wykonawcę robót wad i usterek, nadzór nad wykonaniem drobnych robót zaległych wyszczególnionych w Świadectwie Przejęcia i Protokole Odbioru, wystawienie Świadectwa Wykonania, dokonania rozliczenia końcowego (ostatecznego) oraz wykonanie przeglądów gwarancyjnych.
Data rozpoczęcia realizacji Usługi zostanie wyznaczona poleceniem Kierownika Projektu, po podpisaniu umowy na roboty budowlane, jednak nie później niż 3 dni przed Datą Rozpoczęcia realizacji Usługi.
Planowany termin rozpoczęcia robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór będący przedmiotem niniejszego zamówienia to: sierpień 2013r.
Czas trwania usługi w zakresie nadzoru nad robotami może ulec wydłużeniu lub skróceniu stosownie do czasu trwania robót budowlanych. Konsultant zobowiązuje się świadczyć usługi do czasu faktycznego zakończenia robót, wystawienia Świadectwa Przejęcia i Świadectwa Wykonania wraz z Rozliczeniem Kontraktu.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego,
- na wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304
Koszt 12,00 PLN
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Aneta Trzesniewska
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiajacego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304
25.07.2013r do godz. 11:00
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 26.11.2013r., w przetargu nieograniczonym na Zarządzanie projektem Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko: „Budowa kładki dla pieszych nad droga krajową nr 7 w km 692+200 w miejscowości Jawornik” wraz z nadzorem nad realizacją robót jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 złożoną przez Pana Józefa Potrzebowskiego, prowadzącego Firmę Usługową Mosty, ul. Słomiana 21/59, 30-316 Kraków za cenę ofertową: 132 181,06 złotych (słownie złotych: sto trzydzieści dwa tysiące sto osiemdziesiąt jeden i 6/100) w tym 23% podatek VAT. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryterium oceny ofert określonego w pkt 14.1 Tomu I SIWZ (IDW). Oferta spełnia wymaga-nia określone w SIWZ oraz otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100,00 obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt 14.1. Tomu I SIWZ (IDW). W załączeniu nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertom.
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Mosty, ul. Słomiana 21/59, 30-316 Kraków
Cena: 132 181,06 zł
Data udzielenia zamówienia: 12.12.2013
Liczba otrzymanych ofert: 5
Oferta z najniższą ceną: 132 181,06 zł
Oferta z najwyższa ceną: 229 324,71 zł
atrzesniewska@gddkia.gov.pl drukuj