Liczba gości: 11430
Data wszczęcia postępowania: 2013-06-14
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa

Prowadzący postępowanie:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
Przedmiot zamówienia: Kontynuacja projektowania i budowa drogi ekspresowej S-19, odcinek węzeł Świlcza (DK4) bez węzła – węzeł Rzeszów Południe (Kielanówka) z węzłem.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja projektowania i budowa drogi ekspresowej S-19 na odcinku węzeł Świlcza (DK4) bez węzła – węzeł Rzeszów Południe (Kielanówka) z węzłem – długości 6,3 km.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) kontynuację projektowania, po wcześniejszej analizie i dokonaniu optymalizacji dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Inwestora wymaganych decyzji administracyjnych, w tym Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZnRID);

2) wykonanie robót budowlanych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Inwestora decyzji na użytkowanie.

W/w zakres zamówienia należy wykonać w oparciu o wymagania zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU), dla objętego
zamówieniem odcinka drogi ekspresowej S19.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego dokumentacji projektowej, uzyskanie w imieniu inwestora wymaganych decyzji administracyjnych, wykonanie robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu inwestora decyzji na użytkowanie, objętego zamówieniem odcinka drogi ekspresowej.

Zakres projektowania i budowy drogi S19, obejmuje w szczególności:
1. budowę odcinka drogi ekspresowej klasy S o długości około 6,3km,
2. budowę węzła drogowego Kielanówka,
3. budowę i przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową,
4. budowę dróg obsługujących tereny przyległe do projektowanego pasa drogowego,
5. budowę dróg technologicznych dla potrzeb prowadzenia robót budowlanych,
6. budowę obiektów inżynierskich,
7. budowę chodników dla pieszych i ścieżek rowerowych,
8. budowę przejazdów awaryjnych oraz wjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,
9. budowę systemu odwodnienia korpusu drogowego (rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne, przepompownie i inne),
10. budowę urządzeń ochrony środowiska takich jak zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno-naprowadzającym, zieleń, system odprowadzenia wód opadowych, zbiorniki retencyjne, urządzenia podczyszczające wody opadowe z jezdni drogi ekspresowej,
11. budowę infrastruktury dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej w tym sieci elektroenergetyczne, sieci wodociągowe, sieci i urządzeń oczyszczających ścieki sanitarne, kanalizację deszczową wraz z urządzeniami podczyszczającymi i inne,
12. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury podziemnej,
13. budowę oświetlenia drogowego,
14. organizację ruchu (oznakowanie poziome i pionowe z wyposażeniem), urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
15. wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
16. oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
17. wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót oraz w okresie usuwania wad i usterek,
18. przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, do stanu przed rozpoczęciem budowy,
19. wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
20. wszelkie roboty związane z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących
z inwestycją ( w tym budynków i budowli),
21. zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy,
22. wycinka istniejącej zieleni kolidującej z trasą drogi S-19,
23. zagospodarowanie terenu zielenią,
24. wszelkie inne roboty, jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
25. opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji,
26. uzyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na użytkowanie inwestycji.

Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej materiały informacyjne(dokumentację będącą w posiadaniu Zamawiającego). W terminie do dnia zaproszenia do składania ofert można zgłaszać uwagi do materiałów informacyjnych. Uwagi te będą mogły być wykorzystane przez Zamawiającego. Materiały mają charakter wyłącznie informacyjny na etapie poprzedzającym zaproszenie do składania ofert i mogą ulegać zmianom. Dokumentacja dostępna jest na niniejszej stronie internetowej Zamawiającego (wiersz Załączniki).
Materiały nie są częścią SIWZ. Wykorzystanie dokumentacji jest na ryzyko Wykonawcy.
Numer przetargu: GDDKiA O/Rz-R2-4451/D/4/2013.
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 37 miesięcy od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie).
Do czasu realizacji nie wlicza się okresów zimowych (od dnia 15 grudnia do 15 marca). Minimalny termin realizacji wynosi 34 miesiące od daty zawarcia umowy (wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie), zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert
„Termin wykonania”.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000 000,00 PLN (słownie złotych: cztery miliony).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria:
cena - 90%
termin wykonania - 5%
gwarancja - 5%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z załacznikami jest dostępny na niniejszej stronie internetowej Zamawiającego (wiersz Załaczniki)
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Łakomska-Sarama - Wydział Zamówień Publicznych
Termin składania wniosków: 2013-08-01 00:00:00
Miejsce składania wniosków: Miejsce i termin składania wniosków :
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów
kancelaria
do dnia 15.07.2013 r. do godz. 11:00.

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW: do dnia 31.07.2013 r. do godz. 11:00.
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: ograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsorcjum:
EUROVIA POLSKA S.A. (Lider konsorcjum – Pełnomocnik Wykonawców)
Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
WARBUD S.A. (Partner)
Al. Jerozolimskie 162 A
02-342 Warszawa
Cena: Cena brutto: 342 566 799,40 zł
Data udzielenia zamówienia: 09.04.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: 8
Oferta z najniższą ceną: Konsorcjum:
EUROVIA POLSKA S.A. (Lider konsorcjum – Pełnomocnik Wykonawców)
Bielany Wrocławskie
ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce
WARBUD S.A. (Partner)
Al. Jerozolimskie 162 A
02-342 Warszawa
Cena brutto: 342 566 799,40 zł
Oferta z najwyższa ceną: Konsorcjum:
Lider
Przedsiębiorstwo Robót Mostowych „Mosty- Łódź” S.A.
ul. Bratysławska 52
94-112 Łódź
Partner
BUNTE Polska Sp. z o. o.
ul. Raduńska 6
01-681 Warszawa
Partner
JOHANN BUNTE Bauunternehmung GmbH & Co. KG
Hauptkanal links 88
26871 Papenburg
Cena brutto: 547 350 000,00 zł
sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl drukuj