Liczba gości: 27888
Data wszczęcia postępowania: 2013-03-29
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad.
Prowadzący postępowanie: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i
Autostrad Oddział w Warszawie, 03-808 Warszawa
ul. Mińska 25
Przedmiot zamówienia: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW Projekt i budowa drogi ekspresowej S8 od węzła Marki (bez węzła) do węzła Radzymin Płd. w podziale na zadania:

Zadanie I - Projekt i budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku I węzeł Marki (bez węzła) - węzeł Kobyłka

Zadanie II - Projekt i budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku II węzeł Kobyłka (bez węzła) - węzeł Radzymin Płd.
Opis przedmiotu zamówienia: Projekt i budowa drogi ekspresowej S8 od węzła Marki (bez węzła) do węzła Radzymin Płd. w podziale na zadania:

Zadanie I - Projekt i budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku I węzeł Marki (bez węzła) - węzeł Kobyłka:
Zakres budowy drogi S8 obejmuje w szczególności:
1. budowę odcinka drogi ekspresowej od węzła „Marki” (bez węzła) do węzła „Kobyłka”,
2. budowę węzłów drogowych: „Zielonka” i „Kobyłka”,
3. budowę i przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową,
4. budowę dróg obsługujących tereny przyległe do projektowanego pasa drogowego,
5. budowę dróg technologicznych,
6. budowę obiektów inżynierskich,
7. budowę chodników dla pieszych i ścieżek rowerowych,
8. budowę przejazdów awaryjnych oraz wjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,
9. budowę obwodu utrzymania drogi (OUD),
10. budowę systemu odwodnienia korpusu drogowego (rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne, przepompownie i inne),
11. budowę urządzeń ochrony środowiska takich jak zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno-naprowadzającym, zieleń, system odprowadzenia wód opadowych, zbiorniki retencyjne, urządzenia podczyszczające wody opadowe z jezdni drogi ekspresowej,
12. budowę infrastruktury dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej oraz OUD w tym sieci elektroenergetyczne, sieci wodociągowe, sieci i urządzeń oczyszczających ścieki sanitarne, kanalizację deszczową wraz z urządzeniami podczyszczającymi i inne,
13. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury podziemnej
14. budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,
15. organizację ruchu (oznakowanie poziome i pionowe z wyposażeniem), urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
16. wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
17. oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
18. wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót oraz w okresie usuwania wad,
19. przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, do stanu przed rozpoczęciem budowy,
20. wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
21. wszelkie roboty związane z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją.
22. zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy,
23. wycinka istniejącej zieleni,
24. zagospodarowanie terenu zielenią,
25. wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
26. opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji;

Zadanie II - projekt i budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku II wezeł Kobyłka (bez węzła) - węzeł Radzymin Płd.
Zakres budowy drogi S8 obejmuje w szczególności:
1. budowę odcinka drogi ekspresowej od węzła „Kobyłka” (bez węzła) do węzła „Radzymin Płd”,
2. budowę węzłów drogowych: „Wołomin” i „Radzymin Płd”,
3. budowę i przebudowę istniejących dróg w zakresie kolizji z drogą ekspresową,
4. budowę dróg obsługujących tereny przyległe do projektowanego pasa drogowego,
5. budowę dróg technologicznych,
6. budowę obiektów inżynierskich,
7. budowę chodników dla pieszych i ścieżek rowerowych,
8. budowę przejazdów awaryjnych oraz wjazdów awaryjnych na drogę ekspresową,
9. budowę systemu odwodnienia korpusu drogowego (rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne, przepompownie i inne),
10. budowę urządzeń ochrony środowiska takich jak zabezpieczenia akustyczne, przejścia dla zwierząt, przepusty ekologiczne wraz z ogrodzeniem ochronno-naprowadzającym, zieleń, system odprowadzenia wód opadowych, zbiorniki retencyjne, urządzenia podczyszczające wody opadowe z jezdni drogi ekspresowej,
11. budowę infrastruktury dla potrzeb obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej w tym sieci elektroenergetyczne, kanalizację deszczową wraz z urządzeniami podczyszczającymi i inne,
12. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury podziemnej,
13. budowę i przebudowę oświetlenia drogowego,
14. organizację ruchu (oznakowanie poziome i pionowe z wyposażeniem), urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego m.in. bariery ochronne, osłony przeciwolśnieniowe i ogrodzenie drogi ekspresowej,
15. wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg i obiektów inżynierskich oraz zapewnienie stateczności skarp,
16. oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w celu skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego,
17. wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót oraz w okresie usuwania wad,
18. przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy, do stanu przed rozpoczęciem budowy,
19. remont fragmentu istniejącej DK8,
20. przebudowa układu drogowego w miejscu skrzyżowania istniejacej DK 8 z DW 635,
21. wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
22. wszelkie roboty związane z przebudową i rozbiórką elementów kolidujących z inwestycją.
23. zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy,
24. wycinka istniejącej zieleni,
25. zagospodarowanie terenu zielenią,
26. wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia
27. opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji;
Numer przetargu: 23/2013
Termin realizacji: Zadanie I - 32 miesiące wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;
Zadanie II - 36 miesięcy w tym:
- 32 miesięcy na realizację odcinka trasy S8 od węzła „Kobyłka” (bez węzła) do węzła „Radzymin Płd.” wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
- 4 miesiące od dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie całości trasy S8 (od węzła Marki (bez węzła) do węzła Radzymin Płd.) na przebudowę układu drogowego w miejscu skrzyżowania istniejącej DK8 z DW 635 i remont fragmentu istniejącego odcinka DK8.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie I - 3 500 000 PLN (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy PLN)
Zadanie II - 3 500 000 PLN (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy PLN).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100%
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych: Agatę Zielińską i Annę Cybulską - pokój 713, tel. 22 209 23 60, fax. (22) 209 24 74;
Termin składania wniosków: 2013-05-28 00:00:00
Miejsce składania wniosków: Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie,
03-808 Warszawa ul. Mińska 25 w pokoju 713, piętro VII do dnia 29.04.2013 r. do godz. 12:00
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW: do dnia 06.05.2013 r. do godz. 12:00
II ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW: do dnia 20.05.2013 r. do godz. 12:00
III ZMIANA TERMINU SKŁADANIA WNIOSKÓW: do dnia 28.05.2013 r. do godz. 12:00
Zakres przetargu: roboty budowlane
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: ograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ: W załączeniu
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W załączeniu
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zadanie I - Konsorcjum firm: SALINI POLSKA Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 72, 00-545 Warszawa; - SALINI IMPREGILO S.p.A., via dei Missaglia, 97 20142 Mediolan, Włochy, - Todini Costruzioni Generali S.p.A. Via della Dataria, 22 00187 Rzym, Włochy - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Budowlanych Export-Pribex Sp. z o.o., ul. Modlińska 310/312, 03-152 Warszawa
Zadanie II - Konsorcjum firm: Astaldi S.p.A. - Lider Via G.V.Bona 65, 00156 Rzym, Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Cena: Zadanie I - 331 610 946,13 zł./brutto
Zadanie II - 405 895 217,76 zł./brutto
Data udzielenia zamówienia: 28.11.2014 r.
Liczba otrzymanych ofert: Zadanie I - 6
Zadanie II - 5
Oferta z najniższą ceną: Zadanie I - 331 610 946,13 zł./brutto
Zadanie II - 405 895 217,76 zł./brutto
Oferta z najwyższa ceną: Zadanie I - 559 145 889,42 zł./brutto
Zadanie II - 620 583 150,13 zł./brutto
www.archiwum.gddkia.gov.pl drukuj