Liczba gości: 1837
Data wszczęcia postępowania: 2012-11-07
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi
Adres: 91-857, Łódź ul. Irysowa 2
Przedmiot zamówienia: ZMIANA WARUNKU i TERMINÓW „Administrowanie majątkiem i urządzeniami powstałymi w wyniku działań inwestycyjnych obejmujących całość kontraktu pn: „dostosowanie autostrady A2 na odc. Konin – Stryków do standardów autostrady płatnej”
Opis przedmiotu zamówienia: „Administrowanie majątkiem i urządzeniami powstałymi w wyniku działań inwestycyjnych obejmujących całość kontraktu pn: „dostosowanie autostrady A2 na odc. Konin – Stryków do standardów autostrady płatnej”
Numer przetargu: 1/11/2012
Termin realizacji: 24 miesiace od dnia zawarcia umowy
Wadium: 15.000 zł ( piętnaście tysięcy złotych)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: - w sprawach dot. przedmiotu zamówienia p. Beata Gellert
- w sprawach proceduralnych Violetta Kuźbik.
Miejsce składania ofert: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi
Adres: 91-857, Łódź ul. Irysowa 2
do 18.12.2012r., do godz. 12.00.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL SERWIS Jarosław Mierzejewski
Ul. Gliniana 21
95-030 Rzgów
Cena: 1.214.010 zł brutto
Data udzielenia zamówienia: 1.02.2013r
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: 1.214.010 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 1.606.508 zł brutto
przetargi@lodz.gddkia.gov.pl drukuj