Liczba gości: 1684
Data wszczęcia postępowania: 2012-10-09
Zamawiający: Skarb Państwa - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału w Krakowie GDDKiA.
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału w Krakowie GDDKiA.
Zamówienie obejmuje:
- dostawę: serwera (1 sztuki), biblioteki taśmowej (1 sztuka), zasilacza awaryjnego (1 sztuka), konsoli KVM (1 sztuka), switchy (7 sztuk) oraz szafy serwerowej typu rack 19” (1 sztuka), do pomieszczenia serwerowni siedziby Oddziału w Krakowie przy ul. Mogilskiej 25,
- zainstalowanie serwera, biblioteki taśmowej, zasilacza i konsoli
w szafie serwerowej,
- testowe uruchomienie i skonfigurowanie serwera,
- skonfigurowanie biblioteki taśmowej z serwerem,
- serwisowanie sprzętu w okresie gwarancji.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Wymagania w zakresie minimalnych parametrów technicznych zamawianego sprzętu zawiera Tom III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
Numer przetargu: GDDKiA-O/KR R-2en/284/71/2012
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 21 dni od daty podpisania umowy.
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): - bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego,
- na wniosek Wykonawcy osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Zamówień, III piętro, pokój 303 - koszt SIWZ 8,00PLN
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Elżbieta Niewitała
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303,
17.10.2012r do godz 10:30
ZMIANA TERMINU
18.10.2012r do godz 10:30
UWAGA ZMIANA TERMINU
19.10.2012r do godz 10:30
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ: Miejsce i termin składania ofert: 18.10.2012r do godz. 10:30
Miejsce i termin otwarcia ofert: 18.10.2012r o godz. 11:00
Zmiana terminu składania ofert: 19.10.2012r do godz. 10:30
Zmiana terminu otwarcia ofert: 19.10.2012r o godz. 11:00
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 06.11.2012r w przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego dla Oddziału w Krakowie GDDKiA, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1, złożoną przez Wykonawcę: POMAREX Andrzej Pomarański ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, za cenę ofertową 82 902,00zł (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące dziewięćset dwa złote 00/100) w tym należny 23% podatek VAT. Uzasadnienie wyboru: Oferta najkorzystniejsza odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Poniżej przedstawiono wykaz wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z punktacją przyznaną poszczególnym ofertom w kryterium cena, obliczoną zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.1 SIWZ. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert była cena, toteż punktacja przyznana Wykonawcom w tym kryterium jest równocześnie łączna punktacją. Oferta nr 1, POMAREX Andrzej Pomarański ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin, łączna punktacja 100 pkt Oferta nr 2, Senetic Sp. z o.o., Sp. k. ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, nie-oceniana, Oferta nr 2, MARAT Sp. z o.o. ul. Brzezińska 8A, 44-203 Rybnik, łączna punktacja: 79,80 pkt, Oferta nr 4, SYSTEM DATA Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, łączna punktacja: 74,52 pkt,
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAREX Andrzej Pomarański ul. Nadbystrzycka 11, 20-618 Lublin,
    Cena: 82 902,00zł
    Data udzielenia zamówienia: 16.11.2012r
    Liczba otrzymanych ofert: 4
    Oferta z najniższą ceną: 72101,39zł
    Oferta z najwyższa ceną: 111245,10zł
    eniewitala@gddkia.gov.pl drukuj