Liczba gości: 1936
Data wszczęcia postępowania: 2012-07-03
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa
Przedmiot zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pod nazwą: Rozbudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku: od km 503+357,16 do km 505+109,25 - etap III
Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji pod nazwą: Rozbudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku: od km 503+357,16 do km 505+109,25 - etap III
Numer przetargu: 49/2012
Termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia:

- Koncepcja programowa (KP)* 4 m-ce od dnia zawarcia umowy
- Raport o oddziaływaniu
przedsięwzięcia na środowisko (ponowna ocena)** 5 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej wraz ze
złożeniem należycie przygotowanego wniosku 5 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Projekt budowlany 5 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Projekt wykonawczy wraz z częścią przedmiarowo-kosztorysową 6 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację
inwestycji drogowej (z rygorem) 10 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Wykonanie stabilizacji punktów granicznych
pasa drogowego 15 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Uzyskanie wpisów w księgach wieczystych w zakresie podziałów
i działek poza pasem drogowym 15 m-cy od dnia zawarcia umowy
- Ostateczny termin realizacji zamówienia
w zakresie opracowań projektowych 15 m-cy od dnia zawarcia umowy

* - data określa termin przekazania Zamawiającemu projektu zatwierdzonego po KOPI
** - data określa termin przekazania Zamawiającemu dokumentu z ostatecznym uzgodnieniem

2. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia Nadzoru Autorskiego od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych realizowanych na podstawie przedmiotu Umowy do dnia upływu okresu rękojmi za wady dla robót budowlanych realizowanych w oparciu o przedmiot Umowy. Szacuje się, iż okres trwania robót budowlanych wraz z okresem rękojmi za wady wynosić będzie 36 miesięcy
3. Szacuje się, iż termin wykonania zamówienia wyniesie 59 miesięcy. Na okres ten składa się:
a) 15 miesięcy - prace określone w punkcie 1.,
b) 8 miesięcy procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych,
c) 36 miesięcy – prace określone w punkcie 2.
4. Termin 59 miesięcy jest terminem szacunkowym i zależy od okresów trwania procedury przetargowej oraz realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie Nadzór Autorski i w związku z tym może ulec wydłużeniu lub skróceniu.
Wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena: 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Dostępna na stronie internetowej Zamawiającego lub w jego siedzibie (GDDKiA Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, piętro VII, p. 713)
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami:
- w sprawach proceduralnych Pana Sebastiana Chadę, pokój 713, Tel 22 870 - 65- 49 fax. 22 323-11-17.
– w sprawach merytorycznych Panią Katarzynę Stachowską, Tel 22 323-16-52
Miejsce składania ofert: Oferty powinny być złożone w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Warszawie przy ul. Mińskiej nr 25, w pokoju nr 713 (VII piętro) w terminie do dnia 11-07-2012 r., do godziny 09:30. Zmiana terminu na 12.07.2012 r. do godziny 09:30
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Modyfikacja treści SIWZ:
Modyfikacja treści SIWZ: Oferty powinny być złożone w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Warszawie przy ul. Mińskiej nr 25, w pokoju nr 713 (VII piętro) w terminie do dnia 12-07-2012 r., do godziny 09:30. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Mińskiej 25 w Warszawie, w pokoju nr 824 (VIII piętro), w dniu 12-07-2012 r., o godzinie 10:00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPROJEKT GDAŃSKI Spółka z o.o., ul. Partyzantów 72a, 80-254 Gdańsk-Wrzeszcz
Cena: 550 674,69 zł brutto po poprawieniu omyłek
Data udzielenia zamówienia: 12.09.2012 r.
Liczba otrzymanych ofert: 3
Oferta z najniższą ceną: 425 457,00 zł brutto
Oferta z najwyższa ceną: 879 252,71 zł brutto
schada@gddkia.gov.pl drukuj