Liczba gości: 2277
Data wszczęcia postępowania: 2012-06-18
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostad
Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. (48) 12 417 21 79, 417 21 83, 417 21 72
fax (48) 12 411 01 18
www.krakow.gddkia.gov.pl
Przedmiot zamówienia: Dostawa mebli i sprzętu AGD do budynku Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego Oddziału w Krakowie GDDKiA w Wieliczce przy ul. Krakowskiej 37B
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i sprzętu AGD do budynku Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego Oddziału w Krakowie GDDKiA w Wieliczce przy ul. Krakowskiej 37B.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do nowo powstałego budynku Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA-O/Kraków, zlokalizowanego na działce nr 445/6, Obręb 2 Wieliczka przy ul. Krakowskiej 37B.
Przedmiotem dostawy są:
- meble: biurowe, laboratoryjne, kuchenne, krzesła i fotele
- urządzenia: zlewozmywaki, umywalka oraz sprzęt AGD tj. lodówki, ceramiczna płyta grzewcza, kuchenka mikrofalowa.
Zamówienie obejmuje ponadto rozmieszczenie i montaż mebli w pomieszczeniach biu-rowych i laboratoryjnych oraz instalację sprzętu AGD.
Wszystkie dostarczane i instalowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Nie jest dopuszczalna dostawa i montaż urządzeń używanych.
Szczegółowy wykaz wyposażenia meblowego i urządzeń wraz z podaniem numerów pomieszczeń, do których przeznaczone są poszczególne asortymenty wyposażenia obję-tego przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. Charakterystykę wyposażenia meblowego i urządzeń określono w Dokumentacji Projektowej pn. Aranżacja funkcjonalna pomieszczeń i specyfikacja projektowych elementów wyposażenia wnętrz w siedzibie Wydziału Technologii Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Kraków.
Dokumentacja projektowa składa się z;
- części opisowej,
- części rysunkowej – rzuty poziome każdego pomieszczenia wraz ze schematami wyposażenia oraz przykładowe wizualizacje.
Montaż mebli i urządzeń należy wykonać zgodnie z zamieszczonymi rzutami poziomymi pomieszczeń.
Uwaga! Zamawiający zrezygnował z niektórych elementów wyposażenia wykazanego w części rysunkowej Dokumentacji Projektowej. Pominięte elementy nie zostały ujęte w załączniku nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz Formularzu cenowym i nie po-winny zostać przez Wykonawcę wycenione.
Numer przetargu: GDDKiA O/KR R-2bk/284/34/2012
Termin realizacji: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 35 dni od daty podpisania umowy
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): -bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego,
-na wniosek Wykonawcy osobiście w siedzibie Zamawiającego
koszt 15zł SIWZ TI-III wersja papierowa/bez dok.proj/ + dokumentacja proj.- płytka CD
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Beata Kowalska
Miejsce składania ofert: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 304
28.06.2012 do godz. 10:30
zmiana terminu 29.06.2012 do godz. 10:30
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Modyfikacja treści SIWZ: Przedłużenie terminu składania ofert w wyniku modyfikacji treści SIWZ - 29.06.2012 do godz. 10:30
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: W dniu 9.07.2012 r. w przetargu nieograniczonym na Dostawę mebli i sprzętu AGD do budynku Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego Oddziału w Krakowie GDDKiA w Wieliczce przy ul. Krakowskiej 37B jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 złożoną przez BAXMEBLE.PL Zakrzów 354, 32-003 Podłęże za cenę ofertową: 199.321,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia jeden złotych 00/100) w tym 23% podatek VAT. Uzasadnienie wyboru: Spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wybrano ofertę zawierającą najniższą cenę. Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz SIWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ kryterium wyboru. Wykaz Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom przedstawiono poniżej: oferta nr 1 BARMA MEBLE BIUROWE Sp. z o.o. 40-311 Katowice, ul. Chłodna 17 cena oferty 332.646,12 zł punktacja w kryterium cena 59,91% oferta nr 2 TAURUS MEBLE BIUROWE I HOTELOWE 32-020 Wieliczka, ul. Brzozowa 17 cena oferty 317.704,08 zł Oferta nie oceniana oferta nr 3 BAXMEBLE.PL Zakrzów 354, 32-003 Podłęże 199.321,00 punktacja w kryterium cena 100,00 % oferta nr 4 K-LAMIN 30-705 Kraków ul. Klimeckiego 24 cena oferty 251.627,25 punktacja w kryterium cena 79,21 % oferta nr 5 ALNAG Barbara Wróbel ul. Syrokomli 10/15 30-102 Kraków cena oferty 376.726,20 zł Po popr. omyłek 379.418,10 zł Oferta nie oceniana oferta nr 6 LOBOS Sp z. o.o. 31-548 Kraków, al. Pokoju 1A cena 221.354,37 Po popr. omyłek 221.661,87 zł Oferta nie oceniana oferta nr 7 Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A. Łobos, M. Łobos Sp. J. 31-548 Kraków, al. Pokoju 1A cena 248.224,64 Po popr. omyłek 248.705,82 zł punktacja w kryterium cena 80,14%
    Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAXMEBLE.PL Zakrzów 354, 32-003 Podłęże
    Cena: 199.321,00 zł
    Data udzielenia zamówienia: 17.07.2012
    Liczba otrzymanych ofert: 7
    Oferta z najniższą ceną: 199.321,00 zł
    Oferta z najwyższa ceną: 379.418,10 zł
    bkowalska@gddkia.gov.pl drukuj