Liczba gości: 2017
Data wszczęcia postępowania:
Zamawiający: Centrala GDDKiA
ul. Żelazna 59
00-848 Warszawa
woj. mazowieckie
Przedmiot zamówienia: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Organizacja i przeprowadzenie happeningów w ramach programu Drogi zaufania - programu ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych.
Opis przedmiotu zamówienia: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Organizacja i przeprowadzenie happeningów w ramach programu Drogi zaufania - programu ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych.
Numer przetargu: 57/2011/WWM
Termin realizacji: 1) 4 happeningi edukacyjne „wypadek i edukacja”:
Pierwszy happening - nie wcześniej niż 30.04.2011 r., czwarty happening - nie później niż 28.08 2011 r.
Każdy z happeningów trwa od godz 9.00 do godz 18.00.
Szczegółowe terminy każdego z happeningów zostaną ustalone między Zamawiającym a Wykonawcą niezwłocznei po podpisaniu Umowy.
2) 90 happeningów „zegary śmierci”:
Pierwszy happening odbędzie się nie wcześniej niż w dniu 30.04.2011 r., a ostatni happenig odbędzie się nie później niż w dniu 06.11.2011 r.
Każdy z happeningów trwa od godz 9.00 do godz 18.00. Każdy happening musi się odbyć w innym dniu.
Szczegółowe terminy każdego z happeningów zostaną ustalone między Zamawiającym a Wykonawcą niezwłocznei po podpisaniu Umowy.
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena - 100%
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: 1) w sprawach dot. przedmiotu zamówienia - Pan Piotr Bujanowicz tel. + 48 22 375 87 91; e-mail: pbujanowicz@gddkia.gov.pl
2) w sprawach proceduralnych Pani Anna Kaźmierczak tel. +48 22 375 88 01; e-mail: akazmierczak@gddkia.gov.pl, faks +48 22 375 87 88
Miejsce składania ofert: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa.
Departament Postępowań Przetargowych pok. 226, II piętro,
w terminie do dnia 01.04.2011 r. do godziny
12.00.
UWAGA ! Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 04.04.2011 r. Miejsce i godzina składania ofert pozostają bez zmian.
Zakres przetargu: usługi
Podstawa prawna: Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: AGENCJA TURYSTYCZNO-ARTYSTYCZNA PRZYGODA, ul. Staromiejska 15e/1, 84-300 Lębork z ceną: 439 110,00 zł brutto
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Turystyczno – Artystyczna Przygoda
ul. Staromiejska 15E/1, 84-300 Lębork
Cena: 439 110,00 zł
Data udzielenia zamówienia: 28.04.2011 r.
Liczba otrzymanych ofert: 7
drukuj