Liczba gości: 2312
Data wszczęcia postępowania: 2009-10-24
Zamawiający: Centrala GDDKiA
ul. Żelazna 59
00-848 Warszawa
woj. mazowieckie
Przedmiot zamówienia: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu związanego z komputerami
Opis przedmiotu zamówienia: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu związanego z komputerami - dla
Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w następującym zakresie:

Część I zamówienia: dostawa i instalacja biblioteki taśmowej, dostawa, instalacja i konfiguracja macierzy dyskowej typu NAS, rozbudowa macierzy dyskowej DELL||EMC CX300 o dodatkową półkę dyskową.

Część II zamówienia: dostawa i instalacja przełączników sieciowych i zasilaczy awaryjnych.

Część III zamówienia: dostawa, instalacja i konfiguracja urządzenia typu firewall/VPN.

Wyżej wymieniony sprzęt należy dostarczyć do Centrali GDDKiA przy ul. Żelazna 59; 00-848 Warszawa.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy również instalacja, uruchomienie sprzętu związanego zkomputerami oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. W trakcie instalacji i uruchamiania Wykonawca przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu.
Numer przetargu: 60/2009/mł
Termin realizacji: 30 dni od udzielenia zamówienia
Wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
część I zamówienia - 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł);
część II zamówienia - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł);
część III zamówienia - 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł).
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 100% cena
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: D. Chojnacki i K. Adamczewski w sprawach merytorycznych;
dchojnacki@gddkia.gov.pl;
kadamczewski@gddkia.gov.pl
Tel.: 022 375-88-88
Miejsce składania ofert: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
na 03.12.2009 godz. bez zmian.
01.12.2009 gidz, 11:00
Siedziba Zamawiającego: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59 pok. 513 (Kancelaria) V piętro
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami:
Modyfikacja treści SIWZ: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
na 03.12.2009 godz. bez zmian
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: część I. BULL Polska Sp. z o.o. ul. Suwak 3; 02-676 Warszawa część II. TRECOM Sp. z o.o. ul. Mokotowska 5/6; 00-641 Warszawa część III. TRECOM Sp. z o.o. ul. Mokotowska 5/6; 00-641 Warszawa
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: część I.
BULL Polska Sp. z o.o.
ul. Suwak 3; 02-676 Warszawa
część II.
TRECOM Sp. z o.o.
ul. Mokotowska 5/6; 00-641 Warszawa
część III.
TRECOM Sp. z o.o.
ul. Mokotowska 5/6; 00-641 Warszawa
Cena: cz. 1 - 779 000,00 PLN netto
cz. 2 - 390 400,38 PLN netto
cz. 3 - 163 000,00 PLN netto
Data udzielenia zamówienia: cz. 1 - 26.01.2010
cz. 2 - 25.01.2010
cz. 3 - 25.01.2010
Liczba otrzymanych ofert: cz. 1 - 2
cz. 2 - 2
cz. 3 - 2
dchojnacki@gddkia.gov.pl drukuj