Liczba gości: 2514
Data wszczęcia postępowania: 2010-07-27
Zamawiający: Centrala GDDKiA
ul. Żelazna 59
00-848 Warszawa
woj. mazowieckie
Przedmiot zamówienia: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Opis przedmiotu zamówienia: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Dostawa komputerów oraz urządzeń wielofunkcyjnych:
Część I zamówienia: dostawa komputerów stacjonarnych (PC) z oprogramowaniem 122 szt.; komputerów przenośnych (notebook) z oprogramowaniem 41 szt.; lokalnych drukarek sieciowych 41 szt.;
Część II zamówienia: dostawa cyfrowych laserowych sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarka, drukarka, skaner, telefaks) 24 szt.
Część I i II zamówienia:
Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany dostarczyć sprzęt dla części I do Centrali i 14 oddziałów GDDKiA na terenie całej Polski (bez Oddziałów w Opolu i Szczecinie), dla części II Zamówienia do Centrali i 13 Oddziałów (bez Oddziałów w Gdańsku, Szczecinie i Opolu) dokona instalacji i uruchomienia sprzętu a także
przeprowadzi bezpłatny instruktaż personelu IT Zamawiającego odnośnie uruchomienia, działania i konserwacji dostarczonego sprzętu.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy, drukujący i wielofunkcyjny na okres nie krótszy niż 3 lata licząc od daty podpisania przez obie strony bez zastrzeżeń protokołu zdawczo odbiorczego
Numer przetargu: 27/2010/dc
Termin realizacji: Dostawa sprzętu komputerowego powinna być zrealizowana w terminie:
Dla części I - do 40 dni od dnia podpisania umowy;
Dla części II - do 50 dni dnia podpisania umowy.
Wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
- dla części I zamówienia - 12. 000,00 zł (słownie zł: dwanaście tysięcy)
- dla części II zamówienia - 4. 000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 100% cena
Uprawniony do kontaktu z wykonawcami: Pan Dariusz Chojnacki
tel. 022 375-87-28;
faks: 022 375-86-21
Miejsce składania ofert: Składanie ofert w siedzibie Zamawiającego do dnia 2 września 2010 roku, do godz. 11:00 w Kancelarii 3 piętro, pokój 309.
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT:do dnia 13 września 2010 r godzina i miejsce bez zmian
Zakres przetargu: dostawy
Podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych
Rodzaj procedury: nieograniczony
Pełna treść ogłoszenia:
Załączniki:
Modyfikacja treści SIWZ: Nowy termin składania ofert: 13 września 2010 r. do godziny 11:00, otwarcie ofert godzina 11:15
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: cz. 1. Bull Polska Sp. z o.o. ul. Suwak 3; 02-676 Warszawa cz. 2. Digital Solutions Dystrybucja Polska Sp. z o.o. ul. Kolumba 36; 02-288 Warszawa
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: cz. 1.
Bull Polska Sp. z o.o.
ul. Suwak 3; 02-676 Warszawa
cz. 2.
Digital Solutions Dystrybucja Polska Sp. z o.o.
ul. Kolumba 36; 02-288 Warszawa
Cena: cz. 1 - 840.688,58 PLN brutto
cz. 2 - 418.704,00 PLN brutto
Data udzielenia zamówienia: cz. 1 - 28.10.2010 r,
cz. 2 - 27.10.2010
Liczba otrzymanych ofert: cz. 1 - 4
cz. 2 - 5
Oferta z najniższą ceną: cz. 1 - 840.688,58 PLN brutto
cz. 2 - 418.704,00 PLN brutto
Oferta z najwyższa ceną: cz. 1 - 913.506,72 PLN brutto
cz. 2 - 663.484,80 PLN brutto
dchojnacki@gddkia.gov.pl drukuj